bóle głowy

1. Data: 2004-01-04 17:19:59

Temat: bóle głowy
Od: "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od pewnego czasu mam silne bóle po prawej stronie głowy, zazwyczaj
wieczorem, a rano po przebudzeniu pod prawym okiem mam popękane naczynka,
które tworzą siniak. miałam już tomografię i badanie dna oka, ale nic złego
tam nie wyszło.
co to może być...
z góry dziękuję
Kasia

2. Data: 2004-01-04 18:27:47

Temat: Re: bóle głowy
Od: "Monika" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wieczorem, a rano po przebudzeniu pod prawym okiem mam popękane naczynka,
> które tworzą siniak. miałam już tomografię i badanie dna oka, ale nic
A EEG? U mnie wykazalo powod boli glowy i omdlen... Nie wiem czy w Twoim
przypadku byloby potrzebne, ale to jedyne co przychodzi mi do glowy
Pozdrawiam
Monika

mozliwe ze OT
Powstaje strona ...