bole nog

1. Data: 2004-03-29 19:01:04

Temat: bole nog
Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Gdy siedze dlugo (powyzej godziny) z nogami zgietymi w kolanach (gdzies na
90 stopni) to zaczynaja mnie bolec mocno kolana, a w udach czuje wewnetrzny
palacy bol i jakby "prady".

Jestem osoba mloda, ale prowadze "siedzeacy tryb zycia" i mam spora
nadwage. Skad sie biora te bole miesni i jak je leczyc?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

2. Data: 2004-03-29 19:51:44

Temat: Re: bole nog
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skad sie biora te bole miesni i jak je leczyc?
mięśni? jak dla mnie, to masz problem z żyłami.

3. Data: 2004-03-30 08:07:08

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jestem osoba mloda, ale prowadze "siedzeacy tryb zycia" i mam spora
> nadwage. Skad sie biora te bole miesni i jak je leczyc?

Mnie to również wygląda na niewydolność krążenia. Koniecznie należy udać się
do chirurga naczyń. Poza tym:

1. Rób częste przerwy w pracy, w trakcie których wykonuj ćwiczenia
gimnastyczne nóg: stawanie na palcach, przysiady, itd.
2. Podczas siedzenia staraj się trzymać nogi możliwie wysoko - "po
kowbojsku" ;-).
3. Po kąpaniu, wstaniu z ciepłego łóżka, itp. polewaj nogi zimną wodą.
4. Postaraj się schudnąć ;-).

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

4. Data: 2004-03-30 18:48:45

Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie to również wygląda na niewydolność krążenia. Koniecznie należy udać się
> do chirurga naczyń. Poza tym:

Hmm... koniecznie? Przepisze mi jakies masci, leki czy co?

> 1. Rób częste przerwy w pracy, w trakcie których wykonuj ćwiczenia
> gimnastyczne nóg: stawanie na palcach, przysiady, itd.

czeste tzn?

> 2. Podczas siedzenia staraj się trzymać nogi możliwie wysoko - "po
> kowbojsku" ;-).

ok.

> 3. Po kąpaniu, wstaniu z ciepłego łóżka, itp. polewaj nogi zimną wodą.
> 4. Postaraj się schudnąć ;-).

Nad tym pracuje:)

Moj ojciec ma zylaki. Kupil sobie ksiazke z cwiczeniami, ktore to
zwalczaja. Wiec bede musial chyba zaczac cwiczyc:)

Wlasciwie to co powinienem oprocz konsultacji zaczac juz teraz? Czy
codzienne spacery dobrze zrobia?? Od kilkuj dni cwicze tez silowo. Czy
zwiekszenie umiesnienia nog pomoze w tej sprawie?

5. Data: 2004-03-30 20:14:27

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> napisał:
>
> Hmm... koniecznie? Przepisze mi jakies masci, leki czy co?

Cudów nie zdziała, ale przynajmniej potwierdzi diagnozę ;-), powie jak
bardzo zaawansowana jest choroba i ogólnie trochę Cię uświadomi ;-).

> czeste tzn?

Czym częściej, tym lepiej ;-).

> Nad tym pracuje:)

To bardzo dobrze.

> Moj ojciec ma zylaki. Kupil sobie ksiazke z cwiczeniami, ktore to
> zwalczaja. Wiec bede musial chyba zaczac cwiczyc:)

Ta choroba ma często uwarunkowania genetyczne.

> Wlasciwie to co powinienem oprocz konsultacji zaczac juz teraz? Czy
> codzienne spacery dobrze zrobia?? Od kilkuj dni cwicze tez silowo. Czy
> zwiekszenie umiesnienia nog pomoze w tej sprawie?

Zastój krwi w nogach jest Twoim wrogiem i ruch nóg sprzymierzeńcem. Sugerują
poszukać w Internecie informacji na temat żylaków kończyn dolnych i się
trochę podedukować ;-). Jest tego naprawdę bardzo dużo.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

walka z grzybica lekarz i dieta