bóle w klatce piersiowej

1. Data: 2002-06-20 07:58:43

Temat: bóle w klatce piersiowej
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że wyślecie mnie zaraz do lekarza, ale mimo wszystko i tak wolę
spytać.
Mam bóle w klatce piersiowej w okolicy serca, nie wiem czy jest to
spowodowane upadkiem na rowerze, który zdarzył mi się kilka dni temu, czy
może bólem serca. W zasadzie jeżeli byłoby to spowodowane upadkiem to
powinienem mieć siniaki?
Natomiast problemów z sercem nie miałem wcześniej, a te po prostu zdarzyły
się, czaem występują gdy podniosę lewą ręka, czasem gdy napnę klatkę, czasem
boli gdy po prostu ją uciskam.
Macie jakieś sugestie?

Oczywiście do lejkarza się wybiorę, ale niestety teraz natłok pracy więc tak
jakoś nie po drodze.

Dzięki
Smerf

2. Data: 2002-06-20 08:00:54

Temat: Odp: bóle w klatce piersiowej
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha lat mam 27 wiec na problemy z sercem troche za wczesnie.

Mam racje?
Czy sie oszukuje?

Smerf

3. Data: 2002-06-20 08:13:17

Temat: Re: bóle w klatce piersiowej
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" napisał ...

> [...]
> spowodowane upadkiem na rowerze, który zdarzył mi się kilka dni temu, czy
> może bólem serca. W zasadzie jeżeli byłoby to spowodowane upadkiem to

Niekoniecznie.

> Natomiast problemów z sercem nie miałem wcześniej, a te po prostu zdarzyły
> się, czaem występują gdy podniosę lewą ręka, czasem gdy napnę klatkę,
czasem
> boli gdy po prostu ją uciskam.

Pęknięte żebro ???

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2002-06-20 08:18:28

Od: "barbarja" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam racje?
> Czy sie oszukuje?

oszukujesz sie...(tzn. nie znaczy ze akurat cos strasznego sie z toba
dzieje...)...u mnie w pracy pracowala mila sympatyczna dziewczyna ktora
miala 23 lata i ... jakis czas temu miala drugi zawal serca i jak mi sie
dobrze zdaje to teraz ma zakaz pracy czyli 100% inwalidztwo...

a siniaki niekoniecznie musza sie pojawic, po upadku...

barbarja

5. Data: 2002-06-20 08:36:56

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jun 2002 10:18:28 +0200, "barbarja" <b...@o...pl>
wrote:

> [...]
>miala 23 lata i ... jakis czas temu miala drugi zawal serca i jak mi sie
>dobrze zdaje to teraz ma zakaz pracy czyli 100% inwalidztwo...

O cholera. Ale miala juz wczesniej jakies problemy.
Anomalie w rozwoju tetnic wiencowych?
Czy jest mozliwe aby miazdzyca tak dotknela przez
23 lata kiedys zupelnie zdrowe tetnice?
(Ile tak kobieta wazy, jaki ma BMI)?

6. Data: 2002-06-20 09:54:04

Od: "barbarja" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O cholera. Ale miala juz wczesniej jakies problemy.
> Anomalie w rozwoju tetnic wiencowych?
> Czy jest mozliwe aby miazdzyca tak dotknela przez
> 23 lata kiedys zupelnie zdrowe tetnice?

z tego co wiem to jakos sie specjalnie nie badala sercowo i zdazyla urodzic
2 dzieci; a z waga: raczej normalna;
wyglada mi to raczej na jakas wade ktora sie nagle ujawnila - a moze jakas
choroba ktora ot tak wyskoczyla i pouszkadzala?
w kazdym razie to niezly byl szok jak sie dowiedzielismy ze miala zawal...

7. Data: 2002-06-22 18:17:46

Od: "Bartosz Krakowiak" <k...@a...wam.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ze nalezaloby okreslic po pierwsze miejsce w ktorym cie boli,
serce to raczej bole za mostkiem (w zasadzie przede wszystkim). Jesli to
klucie po lewej stronie pojawiajace sie sporadycznie to moze to nic nie byc
(tak czasami poprostu jest) a moze to byc zebro tak jak napisala Mala Mi.
Trudno cokolwiek powiedziec bez dokladniejszych informacji.

sprzedam
Wysoka glukoza w ciąży
koty i alergie
Gradówka i jęczmień <<<