koty i alergie

1. Data: 2002-06-20 07:38:23

Temat: koty i alergie
Od: "kaśka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamy w domu kotka ale moj tata ma alergie najwieksza na kocia siersc
musielibysmy go uspac bo nie mamy go komu oddac co mam zrobic?kochamy go i
nawet tata nie zgadzal sie z uspieniem kota. odpowiedz przyslijcie na
adres:k...@p...onet.pl

2. Data: 2002-06-21 10:06:37

Temat: Re: koty i alergie
Od: Adam Kazmierski <e...@m...icmax.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musielibysmy go uspac bo nie mamy go komu oddac co mam zrobic?kochamy go i
> nawet tata nie zgadzal sie z uspieniem kota. odpowiedz przyslijcie na

No ladny pomysl z usypianiem!!!
Ja jestem alergikiem i mam w domq dwa kotki. Po prostu powinien zasiegnac
odpowiedniej porady alergologicznej.
Sa na to leki i wcale nie trzeba usuwac z domq pupili. To po prostu jest brak
nie wiedzy, ktora sie nie jako czesto i gesto spotyka.
To juz 21 wiek i sa na to sposoby. Moj przjaciel jest weterynarzem i takze ma
alergie i co ma zmienic zawod ?! ;)
Nie! Odpowiednie leczenie i mozna mieszkac z psami i kotami.
Pozdrawiam i licze na rozsadne rozwiazanie.

--
Adam "ExploRa" Kazmierski
e...@m...icmax.com.pl | http://explora.info.koszalin.pl

3. Data: 2002-06-23 11:38:52

Od: "mpj" <t...@t...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesac czesac i jeszcze raz czesac (kota a nie tate)
tate wyslac do alergologa

Gradówka i jęczmień <<<
mieszanie alkoholi a ich wchlanialnosc
Choroby po ang. Pytanie
Komary i witamina B
Czy telefony komorkowe moga wywolac raka ? Re: Cell Phone Cancer Link?