boli mnie ręka po chemi

1. Data: 2004-06-15 20:05:32

Temat: boli mnie ręka po chemi
Od: "borkow" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy ostatniej chemii coś poszło nie tak bo bardzo boli (piecze) mnie ręka.
Prawdopodobnie chemia poszła bokiem bo strasznie mnie bolało przy podawaniu.
Mam pytanie: Co robić? Czekać aż przejdzie czy bać się o rękę i jak
najszybciej pójść do lekarza. A może coś doradzicie od siebie.
Pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2004-06-15 21:19:02

Temat: Re: boli mnie reka po chemi (was: boli mnie ręka po chemi)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jun 2004 22:05:32 +0200, borkow wrote:

> [...]
> Mam pytanie: Co robić? Czekać aż przejdzie czy bać się o rękę i jak
> najszybciej pójść do lekarza. A może coś doradzicie od siebie.

Nie piszesz jaka chemia, ani od jak dawna boli, ani nic innego. Ale
niezależnie od tego jedyne co mogę w takiej sytuacji doradzić, to gnać
do lekarza.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

co to za diagnoza