bordowa sypialnia

1. Data: 2003-03-22 19:02:30

Temat: bordowa sypialnia
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o pomalowaniu pomieszczenia na kolor bordowy? Bardzo lubie ten
kolorek. Ogolnie zastanawiam sie nad kolorystyka przyszlego mieszkania (bo
bedzie mozna wszystko zaplanowac)j i chcialabym uzyc kolory bordowy,
niebieski i rozjasniacze typu zolty bezowy itp. Narazie "zaprojektowalam"
sobie to wszystko w Arconie i wyglada calkiem sympatycznie .... poradzcie
prosze jak to wszystko podobierac? (podlogi i sciany)

Kropelka

1. Data: 2003-03-23 09:51:14

Temat: Re: bordowa sypialnia
Od: "Nibylandka" <n...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:b5ic0p$iju$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Co sadzicie o pomalowaniu pomieszczenia na kolor bordowy?

Witam :)

Ja właśnie planuje sypialnie na kolor taki.. pomiędzy bordowym a ciemnym
fioletem :) Duży pokój za to pomalowaliśmy na jasny fiolet, a sufit na
ciemny (jak grona winogron) i powiem szczerze, że wygląda to niezwykle
fajnie :) Łazienkę zrobiliśmy niebieską, jasno niebieskie fugi, niebieski
(błękit) sufit, niebieskie (ultramaryna) drzwi i kaloryfer, a kafelki są
jasno beżoworóżowe :) I też wyglada fajnie ;)
Także odwagi :)

A BTW... to też planowałam sobie to wszystko w programie komputerowym
(kiedyś wyszedł dodatek do gazety mieszkaniowej), ale to co zrobiliśmy....
odbiega od projektu i to znacznie ;)

Pozdrawiam,

Nibylandka
(przypadkowa wędrowniczka po listach dyskusyjnych ;)

1. Data: 2003-03-23 13:01:35

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie to wszystko w Arconie i wyglada calkiem sympatycznie .... poradzcie
> prosze jak to wszystko podobierac? (podlogi i sciany)

Znalem osobe ktora sobie na czarno pomalowala. Kwestia gustu.

1. Data: 2003-03-24 10:34:47

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nibylandka" <n...@g...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (błękit) sufit, niebieskie (ultramaryna) drzwi i kaloryfer, a kafelki są
> jasno beżoworóżowe :) I też wyglada fajnie ;)

Ja myslalam o takim bordowym, kolorze wina, cos w tym stylu. Z tym ze pokoj
jest dosc maly (ma 11m) i jest to blok wiec tez nie za wysoki. Za to
chcialam zrobic jasna (kremowa lub cos w tym stylu) wykladzine na podlodze.
Ogolnie w pokoju bedzie stalo duuuze lozko i dwie szafki nocne (z
ciamnego -wisniowego? drewna).Sufit bylby bialy. Duzy pokoj chce zeby byl
bardzo jasny i cieply wiec bedzie w slonecznych odcieniach (zolty
brzoskwinia pomarancz.. cos pomiedzy). Kuchnia bedzie niebieska (sciany
blekitne, meble niebieskie, blat w kolorze drewna), przedpokoj jeszcze nie
wiem:-) Lazienka takze ( bo nawet nie wiem jaki mam wybor i czy wogole mam
jakis wybor w kafelkach).
Jejku.. wogole to bedzie nasze pierwsze mieszkanie , bedzie gotowe w polowie
roku a ja woogle nie wiem co mam robic, co zalatwiac i wogole jestem
przerazona:-(((((

> A BTW... to też planowałam sobie to wszystko w programie komputerowym
> (kiedyś wyszedł dodatek do gazety mieszkaniowej), ale to co zrobiliśmy....
> odbiega od projektu i to znacznie ;)
Ciakawa jestem czy tak zawsze jest.

1. Data: 2003-03-24 12:49:37

Od: "Nibylandka" <n...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ogolnie w pokoju bedzie stalo duuuze lozko i dwie szafki nocne (z
> ciamnego -wisniowego? drewna).Sufit bylby bialy.

To ja myślę także o sypialni, ale kolor byłby bardziej fioletowy niż koloru
wina, aczkolwiek równie ciemny. :) Moja przyszła sypialnia ma 9m2 i również
w bloku. Sufit odradzałabym biały, gdyż IMHO kolory będą się zbytnio gryzły.
Widziałabym bardziej kolor wina tylko o kilka tonów jaśniejszy od ścian. :)
Do tego świeczniki z metalu... wielkie łóżko z baldachimem... ;)

> Duzy pokoj chce zeby byl
> bardzo jasny i cieply wiec bedzie w slonecznych odcieniach (zolty
> brzoskwinia pomarancz.. cos pomiedzy).

Osobiście bardzo mi się podoba żółte pomieszczenie :) I właśnie na taki
kolor dojrzałej cytryny będę malować kuchnię (do zielonych szafek). :)

> Kuchnia bedzie niebieska (sciany
> blekitne, meble niebieskie, blat w kolorze drewna),

Niebieski do drewna? Hmmm... Jakoś tego nie widzę :) Zresztą zależy do
jakiego :) Pozatym wydaję mi się, że warto by było dodać do kuchni jeszcze
jakiś kolor, aby niebieski szybko nie zmęczył i był lekko przygaszony przez
ten drugi kolor. :)

> przedpokoj jeszcze nie
> wiem:-)

My narazie chcemy pomalować wszystkie pomieszczenia, a przedpokój zostawić
na sam koniec. Tylko jaki kolor dobrać, aby pasował do wszystkich innych? ;)
Wiem za to, że chciałabym mieć w nim ławeczkę z metalu. :D

> Lazienka takze ( bo nawet nie wiem jaki mam wybor i czy wogole mam
> jakis wybor w kafelkach).

No właśnie ja niestety nie miałam, a są takie fajne kafelki...
niebieskie...ehh... :)

> Jejku.. wogole to bedzie nasze pierwsze mieszkanie , bedzie gotowe w
polowie
> roku a ja woogle nie wiem co mam robic, co zalatwiac i wogole jestem
> przerazona:-(((((

Ale czym konkretnie? :) Będzie fajnie! :)

> Ciakawa jestem czy tak zawsze jest.

Bo to wszystko przez to iż w trakcie malowania/budowania/robienia rodzą się
co i rusz nowe pomysły ;)

Pozdrawiam,

Nibylandka.

1. Data: 2003-03-24 14:40:27

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gryzły.
> Widziałabym bardziej kolor wina tylko o kilka tonów jaśniejszy od ścian.
:)
> Do tego świeczniki z metalu... wielkie łóżko z baldachimem... ;)
Hmmmm... na projekcie sufit bialy wyglada wlasnie super. Nawet zastanawialam
sie nad bialym paskiem na gorze na koncu sciany. Chociazby niewielkim albo
boje sie ze to za bardzo obnizy pokoj. Lozko juz jest, baldachimu niestety
nie ma:-( i nie jest z metalu. Za to jest duze bo ma 2x2,20
A takie metalowe tez mi sie marzy... ech.. moze kiedys:-) Juz wiem nawet
gdzie kupic:-) znalazlam sklep z pieknymi oryginalnymi meblami... super sa.
Tylko ze my narazie zadnych mebli raczej kupowac nie bedziemy:-( A jesli juz
zaczniemy od kuchni

> [...]
> jakiego :) Pozatym wydaję mi się, że warto by było dodać do kuchni jeszcze
> jakiś kolor, aby niebieski szybko nie zmęczył i był lekko przygaszony
Do jasnego drewna.Zreszta cos dobiore teraz blatow laminowanych jest
mnustwo. Teraz mam niebieskie meble w kuchni i niebieski blat i jakos nie
jest zle. Z tym ze rzeczywiscie moze sciany zrobie inne zeby nie bylo
monotonnie. Tez jakies jasne by sie przydaly. (teraz mam zielone hehehe.. i
gryzie sie to potwornie , ale to wynajmowane mieszkanie wiec coz mozna bylo
poradzic).
> My narazie chcemy pomalować wszystkie pomieszczenia, a przedpokój zostawić
> na sam koniec. Tylko jaki kolor dobrać, aby pasował do wszystkich innych?
;)
> Wiem za to, że chciałabym mieć w nim ławeczkę z metalu. :D
Laweczka-suuuper. My narazie nie mamy nic do przedpokoju. A ze jest maly to
pewnie zrobi sie jakas szafe z wieszakami ... juz wiem mniej wiecej jaka
nawet.
A kolor myslalam o takim wrzosowym fiolecie delikatnym. :)

> No właśnie ja niestety nie miałam, a są takie fajne kafelki...
> niebieskie...ehh... :)
Wlasnie ja nawet nie mam pojecia jak to jest z tymi mieszkaniami. Czy bede
mogla wybrac czy nie?

> Ale czym konkretnie? :) Będzie fajnie! :)

Tym ze o mieszkaniu wiem od 2 tygodni a w polowie roku sie wprowadzamy.
Dostalismy je i ja zupelnie nie jestem w temacie. Nie wiem gdzie o co sie
pytac itp. Nie wiem czy i co moge zmienic (np chcialabym grzejnik w lazience
dac pod wanne a w kuchni gdzies wyzej bo pod oknem chce miec szafke). Wogole
strasznie to zakrecone bo niby jest mieszkanie wykonczone ale tato mojego
narzeczonego zrezygnowal z czesci wykonczenia i ja nawet nie wiem z czego
konkretnie zrezygnowal:-( ech...wszystko jest przerazajace dla mnie i spadlo
jak grom z jasnego nieba (oczywiscie niesamowiscie sie ciesze ze wogole
bedzie mieszkanie)

> Bo to wszystko przez to iż w trakcie malowania/budowania/robienia rodzą
się
> co i rusz nowe pomysły ;)

O taaaak.. pomyslow to ja mam! tylko niestety kasy na wykonanie nie ma. Ale
wymyslilam sobie tak: ze wybioere wszystkie rzeczy ktore chce (meble dodatki
itp) wszystko na poczatku powybieram i pozapisuje zeby pasowalo do siebie. A
pozniej powolutku bedziemy dokupywali to wszystko. Myslisz ze to dobry
pomysl?

> Nibylandka.
Pozdrawiam
Kropelka

masa szpachlowa na ścianie i pęknięcia...
Sprzedam mieszkanie w Poznaniu, dobra lokalizacja
pralkosuszarka co polecacie?
Czym najszybciej wykonczyc wnetrze szafy wnekowej ?
Ile żabek do karnisza?