brak lekarzy

1. Data: 2002-07-09 14:59:30

Temat: brak lekarzy
Od: "Rafik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak czyli na grupie medycyna nie ma zadnego lekarza
no to pozytywnie ! :))))))))))))))))))))))))

Czy po prostu nikomu sie nie chce odpowiedziec
bo nie wierze aby lekarz nie wiedzial chociazby
ogolnie co to zwapnienie naczyn domozgowych
a znalezc tego w necie nie moge
nie ma na google, emulti, altavista, wp, onet

No coz
dzieki za brak odpowiedzi

Rafik
zdecydowanierozczarowany

2. Data: 2002-07-10 06:56:13

Temat: Re: brak lekarzy
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dotad nie ma obowiazku odpowiadania na listy, zwlaszcza nieuprzejme.
Wrzuc na wyszukiwarke 'atherosclerosis' s.v.p. i poczytaj.

--------------
Krzysiek, EBP

3. Data: 2002-07-10 13:53:28

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dotad nie ma obowiazku odpowiadania na listy, zwlaszcza nieuprzejme.

jak to nie ma obowiazku??? tyle sie skladek placi, Panie, ja to co miesiac
90 pln oddaje dla sluzby zdrowia, i panie, co z tego, ze ostatnio mialem 3
operacje i 4 miesiace w szpitalu lezalem, ze lekow biore caly wagon a w
aptece place za kazdy 2.50, ja panie ciezkie piniadze co miesiac,
dziewindziesiat zlotych, panie place. pan wiesz ile by to bylo na rok ???
a ile na 10 lat???

Adam

ps: przypadek autentyczny, pan ladny wyjechal ze swoimi comiesiecznymi
skladkami a po szybkich wyliczeniach okazalo sie ze z kasy chorych wzial 10
razy wiecej niz dal... :))

4. Data: 2002-07-10 14:51:22

Od: "Rafik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

po pierwsze dziekuje za 'atherosclerosis' s.v.p.
zaraz sprawdze

a po drugie - to jest cytat mojego listu
do ktorego odnosi sie post obecny

"Witam
Mam problem, prosilbym o wszelkie informacje
na temat zwapnienia naczyn domozgowych co to jest
nawet tak lopatologicznie co sie dzieje dlaczego i jak sie to
leczy - lub jakies linki odnosnie tego.

Z gory dziekuje za pomoc

Rafal Ozog"

to jest moj list - uprzejmie prosze o wskazanie
po czym pan poznal ze list jest nieuprzejmy
moze po "prosilbym" czy moze
po "nawet task lopatologicznie" co
wedlug mnie wskazuje na prosbe o
jakiekolwiek informacje
czy moze po "Z gory dziekuje za pomoc"
bo jesli nie po tym to pewnie cos jest ukrytego.

Pozdrawiam serdecznie :)

Rafik

5. Data: 2002-07-10 19:40:00

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> comiesiecznymi skladkami a po szybkich wyliczeniach okazalo
> sie ze z kasy chorych wzial 10 razy wiecej niz dal... :))

I co z tego? Prawda jest taka, że to on jest klientem i on Ciebie
utrzymuje.

jak Ci sie nie podoba praca w publicznej służbie zdrowia, możesz
zrezygnować (pod warunkiem, że z takim podejściem do pacjenta
ktoś Cię będzie chciał gdzie indziej).

A BTW co ma wysokość składki i ilość wykorzystanych przez
cytowanego pana świadczeń do odpowiedzi na grupie?

Jak na razie działalność na grupie nie jest finansowana przez
Kasy Chorych.

Krzysztof

6. Data: 2002-07-10 20:02:17

Od: "Matrix" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> napisał w wiadomości
> Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

> Jak na razie działalność na grupie nie jest finansowana przez
> Kasy Chorych.

Nareszcie jakiś miły akcent na te upalne dni:-)

Matrix

7. Data: 2002-07-10 22:30:07

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co z tego? Prawda jest taka, że to on jest klientem i on Ciebie
> utrzymuje.

ghmmm... aluzju nie panial??

> jak Ci sie nie podoba praca w publicznej służbie zdrowia, możesz
> zrezygnować (pod warunkiem, że z takim podejściem do pacjenta
> ktoś Cię będzie chciał gdzie indziej).

ghmm... a kto ci powiedzial ze pracuje w publicznej (za przeproszeniem)
sluzbie zdrowia?? dawno z tego zrezygnowalem, za duzo stresu i za male
wynagrodzenie...

> A BTW co ma wysokość składki i ilość wykorzystanych przez
> cytowanego pana świadczeń do odpowiedzi na grupie?

no fakt - aluzju nie panial...

> Jak na razie działalność na grupie nie jest finansowana przez
> Kasy Chorych.

RoTfL...

Adam

8. Data: 2002-07-10 23:10:06

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002, Rafik wrote:

> [...]
>
> Rafal Ozog"
>
> to jest moj list - uprzejmie prosze o wskazanie
> po czym pan poznal ze list jest nieuprzejmy

moze jest i uprzejmy ale pokazuje dyletanctwo
odnosnie problemu jw. A niestety dyletanctwo jest
tez pewna forma braku kultury

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

9. Data: 2002-07-12 13:43:41

Od: "vad" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl napisał:
sie to

> moze jest i uprzejmy ale pokazuje dyletanctwo
> odnosnie problemu jw. A niestety dyletanctwo jest
> tez pewna forma braku kultury
> Piotr Kasztelowicz
<P...@a...torun.pl>

Bez obrazy ale jakby zarozumialstwo mialo skrzydla to byś
Pan
, Panie Piotrze jak balon latal i to stratosferyczny :-/
Przecież ten człowiek pyta a nie twierdzi że jest fachowcem
.
A poza tym przypuszczam , że i Pan w niektórych dziedzinach
jesteś dyletantem , tak więc ........
vad

10. Data: 2002-07-12 16:34:59

Od: <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje sprawdzic pod arteriosclerosis- temat pospolity i małociekawy-
pewnie dlatego nikt nie odpowiada;-)

male czerwone kropki na napletku
PILNE: STETOSKOP - WROCLAW
pytanie o cewke u kobiety..
Klinika Ginekologii i Połoznictwa Collegium Medicum UJ
Soczewki kontaktowe