Jeszcze raz o szkłach.

1. Data: 2002-07-09 15:21:16

Temat: Jeszcze raz o szkłach.
Od: "Katarzyna Maj" <k...@i...plNIESPAMUJ> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak np. idę na całą noc na imprezę i nie
wracam na noc ale w pewnym momencie będę się chciała położyć to czy mogę w
nich spać?? Byłoby to jednorazowe i po przyjściu do domu bym je zaraz
ściągnęła.

2. Data: 2002-07-09 16:38:44

Temat: Re: Jeszcze raz o szkłach.
Od: "Clio [bylo Iza]" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <k...@i...plNIESPAMUJ> napisał w
wiadomości news:agev1r$qlr$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
> wracam na noc ale w pewnym momencie będę się chciała położyć to czy mogę
> nich spać?? Byłoby to jednorazowe i po przyjściu do domu bym je zaraz

Powiem Ci tyle, ze ja tam spie w soczewkach i nic sie nie dzieje...Wiem, ze
sie nie powinno...ale jestem czasem zbyt leniwa, by je zdajac. Nie wiem, jak
wrazliwe masz oczy, ja mam oczy wymarzone do noszenia soczewek, w zyciu
chyba nie mialam zapalenia spojowek.
Iza

3. Data: 2002-07-09 17:36:19

Od: "Ruda" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Maj <k...@i...plNIESPAMUJ> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agev1r$qlr$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> wracam na noc ale w pewnym momencie będę się chciała położyć to czy mogę
> nich spać?? Byłoby to jednorazowe i po przyjściu do domu bym je zaraz

To zalezy,jakie masz soczewki,ale generalnie w wiekszosci z nich mozna spac
jedna noc,zwlaszcza,ze zaraz zamierzasz je zdjac.Zobaczysz,jaka bedzie
reakcja:
czy oczy beda Cie piekly,lzawily itp..Ale to raczej malo prawdopodobne.
Mi sie czesto zdarza nie sciagac na noc i jest ok,chociaz oczy mam wrazliwe.
Pozdrowienia

4. Data: 2002-07-09 21:03:18

Od: Mariusz Pieńkosz <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
mogę w
> nich spać?? Byłoby to jednorazowe i po przyjściu do domu bym je

Mi także nie raz zdażało się spać w soczewkach.
Efekt zawsze był podobny - objawy niedotlenienia rogówki -
czyli zamglone widzenie, po zdjęciu utrzymujące się przez ok pół dnia

Mi zdażyło się raz "wymrugać" soczewkę podczas snu - więc nie polecam
pozostawiania na noc soczewek torycznych.

Moim zdaniem jeśli tylko możesz (będziesz w stanie po tej imprezie)
zdejmuj - jutro też
jest dzień i pasowało by coś widzieć.

Pozdrawiam
Mariusz

5. Data: 2002-07-10 11:43:10

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wracam na noc ale w pewnym momencie będę się chciała położyć to czy mogę
> nich spać?? Byłoby to jednorazowe i po przyjściu do domu bym je zaraz

Wbrew poprzednim postom, zdecydowanie odradzam. Kilkakrotnie zdarzylo mi sie
zasnac w soczewkach, za kazdym razem budzilem sie w srodku nocy z
wyschnietymi i zaropialymi oczami, soczewki byly ropa tak przyklejone do
oka, ze duzym problemem bylo ich zdjecie.
Wez ze soba pojemniczek na oczy wypelniony swierzym plynem, zmiesci sie
przeciez nawet do kieszeni kurtki, nie mowiac o torebce. Przed pojsciem spac
zdejmij soczewki, wloz je do pojemnika a rano poprostu zaloz wprost z tego
plynu. Bedzie duzo zdrowiej i bezpieczniej niz spanie w nich.

J.

brak lekarzy
male czerwone kropki na napletku
PILNE: STETOSKOP - WROCLAW
pytanie o cewke u kobiety..
Klinika Ginekologii i Połoznictwa Collegium Medicum UJ