brak miesiaczki - problem

1. Data: 2002-05-17 12:13:33

Temat: brak miesiaczki - problem
Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. Moja dziewczyna od jakiegos roku przestala regularnie
miesiaczkowac (tzn wczesniej tez byly odchylenia od tego jednak podczas
brania DIANE35 nie bylo z tym problemow). Okolo 6 tygodni temu polknela
tabletke Postrinoru. Po jakims czasie wybrala sie do ginekologa. Ten
stwierdzil, ze wszystko jest dobrze i przepisal jej Mercilon. Od zeszlej
miesiaczki minelo juz 6-8 tygodni a okres sie spoznia. Czy jest mozliwosc
wplyniecia w jakis sposob organizm tak aby wyregulowac cykl u kobiety...
Dodam ze w tej chwili wlasnie Mercilon lezy sobie na polce i czekamy na 1
dzien okresu...

Michal

2. Data: 2002-05-17 16:32:45

Temat: Re: brak miesiaczki - problem
Od: "Yarko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dodam ze w tej chwili wlasnie Mercilon lezy sobie na polce i czekamy na 1
> dzien okresu...

A moze jest w ciazy?

Y@rko

3. Data: 2002-05-17 19:35:21

Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie no zakladam ze nie jest - inaczej nie mialoby to sensu. Jesli okresu nie
bedzie prawdoodobnie przeprowadzimy test.

Michal

4. Data: 2002-05-18 16:15:11

Temat: Odp: brak miesiaczki - problem
Od: "Marcin" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup w aptece tester i sprawdz czy nie jest w ciazy.
Tylko 10-14 zl a rozwiewa watpliwosci.

Pozdrawiam
Marcin

5. Data: 2002-05-24 06:51:00

Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Byla u ginekologa. Lekarz stwierdzil brak ciazy i przepisal jakis
specyfik na wywolanie miesiaczki. Tabletki do ssania pod jezyk... Teraz
pytanie - jak dlugo ma je brac?? Czy az do momentu krwawienia??

Michal

6. Data: 2002-05-24 06:53:49

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Teraz
> pytanie - jak dlugo ma je brac?? Czy az do momentu krwawienia??

lekarz nie powiedział??

Anka

7. Data: 2002-05-24 14:28:39

Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lekarz nie powiedział??
>
> Anka

Heh. Pewnie powiedzial, ale moje dziewcze z tego wszystkiego zapomnialo..
Wzreszta rozmawiali nie tylko o powodzie wizyty - moze faktycznie jej nie
wspomnial...

MIchal

8. Data: 2002-05-24 15:16:31

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał ...

> Heh. Pewnie powiedzial, ale moje dziewcze z tego wszystkiego zapomnialo..

To pozostaje iść jeszcze raz.
I wszystko sobie zapisać na karteczce.

Pozdrawiam !
Mała Mi

9. Data: 2002-05-24 15:41:36

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh. Pewnie powiedzial, ale moje dziewcze z tego wszystkiego zapomnialo..

ech! jeśli jest tego niewiele to może ma wziąść wszystkie, ale ja bym nie
ryzykowała. Niech do niego zadzwoni

pozdrowienia
Anka

10. Data: 2002-05-24 16:34:20

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdż ulotke!

co to za choroba ??
Truskawka czy Poziomka? (który owoc jest zdrowszy)
Dysplazja włóknista. Gdzie szukac informacji?
Poszukuje witaminy B5
artroskopia