brak sil

1. Data: 2007-04-11 19:49:28

Temat: brak sil
Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
od mniej wiecej roku obserwuje u siebie utrate sil. Pracuje ciezko
fizycznie, ale nawet kilkutygodniowe wakacje nie poprawiaja mojego stanu.
Waze okolo 100 kg a mam problemy z noszeniem torby 10 kilowej. Zaczalem
jesc kreatyne, ktora poprawila sytuacje, ale nie do konca. A bez niej nie
daje rady chodzic. Robilem badania krwi na wszystko, i wszystkie sa w normie
(kreatynina troszke ponad). Koncentracja i logiczne myslenie takze spadlo.
Co w tej sytuacji moglbym sprawdzic i jak sie przebadac?

Pozdrawiam
Maciek

2. Data: 2007-04-12 11:37:13

Temat: Re: brak sil
Od: "Jon" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> normie (kreatynina troszke ponad). Koncentracja i logiczne myslenie takze
> spadlo. Co w tej sytuacji moglbym sprawdzic i jak sie przebadac?

Mam dokladnie to samo, troche mi pomoglo: Glucosamine - to jest na stawy.
Ale brak mi caly czas tej takiej werwy, ktora mialem wczesniej.
Sprobuj solarium (ale nie w sensie mocnej opalenizny) po nim sie np lepiej
czuje i jak jest ladna sloneczna pogoda.
Mi krew wyszla bdb a mimo to czuje sie jakbym mial 70 lat.

3. Data: 2007-04-12 18:01:42

Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> wrote in message
> [...]
> normie (kreatynina troszke ponad). Koncentracja i logiczne myslenie takze
> spadlo. Co w tej sytuacji moglbym sprawdzic i jak sie przebadac?

bardzo szybko mecza mi sie miesnie. chodzenie jest na pograniczu bolu.
kilka pompek czy przysiadow skutkuje zakwasami miesni nastepnego dnia.
zakupy kilkukilogramowe niesione w jednej rece sprawiaja ze ide slalome bo
mnie znosi. co 50 metrow musze reke zmieniac. Miesnie prawie bola od
normalnych czynnosci. To uczucie jakbym maraton przebiegl. odzywiam sie
dobrze. waga prawie 100 kg ale bez otylosci. zanim kreatyne wzialem doszlo
do stanu ze nie dawalem rady utrzymac szkalnki herbaty, tak barki byly
slabe. wszystko z rak lecialo. nie bylem w stanie poslodzic kawy bo nie
trafialem lyzeczka do szklanki. jak jadlem to kladlem sie prawie na stole,
nosem w talerzu bo nie moglem kregoslupa w pionie utrzymac.

prosze o jakas porade, co mam teraz zbadac, skoro krew jest w normie.

Pozdrawiam
Maciek

4. Data: 2007-04-12 20:17:25

Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o jakas porade, co mam teraz zbadac, skoro krew jest w normie.

Dlaczego nie chodzisz do lekarza? Jesli bedzie trzeba to idz do conajmniej
kilku, jesli widzisz, ze dany lekarz ma cie za przeproszeniem w dupie.
Powinienes dostac skierowanie do specjalistow, jakich? - nie mam niestety
pojecia.

5. Data: 2007-04-13 12:50:03

Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Apr 2007 20:01:42 +0200, "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl>
wrote:

> [...]
>nosem w talerzu bo nie moglem kregoslupa w pionie utrzymac.
>
>prosze o jakas porade, co mam teraz zbadac, skoro krew jest w normie.

Ja mam podobne objawy. Podejrzewalem u siebie borelioze i ona sie
potwierdzila.

6. Data: 2007-04-14 07:01:42

Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bebek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Ja mam podobne objawy. Podejrzewalem u siebie borelioze i ona sie
> potwierdzila.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Borelioza

choroba orkiestra.

ale dzieki, za kilka dni ide do neurologa to mu rzuce i to haslo.
czy u Ciebie z listy objawow z wikipedii wszystkoe sie potwierdzalo?

pozdr
Maciek

Polinesian noni
wzdecia u noworodka - pytanie do pediatrow i doswiadczonych rodzicow
Ortodonta- Katowice
Ukryta epidemia [kto zgadnie?]
co powoduje zaniki korowe w krotkim okresie ?