bransoletki z muliny

1. Data: 2007-02-06 23:39:08

Temat: bransoletki z muliny
Od: "Alexandra20" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy któraś z was robiła jakies fajne??ja umiem standardowe i kwadraty tzn
romby ...

ale zawsze mialam problem z literkami...i nie umiem ich do dzis:/

moze macie jakies fajne sposoby badz wzory??

2. Data: 2007-02-07 06:49:57

Temat: Re: bransoletki z muliny
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> moze macie jakies fajne sposoby badz wzory??

No może nie literki, ale wiele ciekawych wzorów znajdziesz na tej
stronie.
http://www.lodz.com.pl/~mirka/index.php?page=pattern
s.php&pid=19
pozdrawiam
Ania

3. Data: 2007-02-07 09:21:14

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alexandra20 napisał(a):
> [...]
>
> ale zawsze mialam problem z literkami...i nie umiem ich do dzis:/
>
> moze macie jakies fajne sposoby badz wzory??

Branzoletki mozna tworzyc dowolnie trzymajac sie pewnych zasad... dzieki
temu wlasnie udaje sie zrobic litery... ja nigdy liter nie robilam, bo
nie czulam takiej potrzeby, ale aby je zrobic wystarczy pewnie tylko
troche pokombinowac nad kartka papieru.

Jezeli jestes z Warszawy to moge ci ta idee wytlumaczyc jak to trzeba
projektowac na spotkaniu w marcu, jak nie to ja nie pomoge, bo komletnie
nie wiem jak to zrobic "zdalnie"

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

4. Data: 2007-02-07 09:56:53

Od: "Alexandra20" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

extra stronka:) dzieki wielkie:) świetnie wytlumaczone wszystko:)

ps.com...

5. Data: 2007-02-07 10:35:56

Od: GoniaP <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alexandra20 napisał(a):
> [...]
>
> ale zawsze mialam problem z literkami...i nie umiem ich do dzis:/
>
> moze macie jakies fajne sposoby badz wzory??

Ja kiedyś dawno dawno temu robiłam tego typu bransoletki:
http://www.lodz.com.pl/~mirka/images/bracelets/mirka
.gif

Musisz wziąć na przykład 12 nitek białych niewiele dłuższych od długości
końcowej bransoletki i jedną nitkę granatową bardzo długą. Supełki
robisz raz w prawo raz w lewo tą długą nitką i tylko litery w
odpowiednich miejscach przeplatasz nitką białą. Same litery dobrze jest
sobie najpierw rozrysować, jak nie na komputerze to chociażby na kartce
w kratkę.

Tutaj są nitki w różnych kolorach:
http://www.lodz.com.pl/~mirka/images/bracelets/inne7
.gif

To ile nitek weźmiesz to już zależy od ciebie. Najlepiej wziąć na tyle
dużo, żeby litery można było ładnie wymodelować.

pozdrawiam,
Gosia

6. Data: 2007-02-07 15:27:56

Od: "ziabcia" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja ostatnio korzystałam ze strony

http://bransoletki.mzocho.pl/porady.php

o literkach też tam trochę mają :)

pozdrawiam
Kasia

7. Data: 2007-02-08 12:43:09

Od: "Alexandra20" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki ...tu chyba jets juz wszystko:)wiec dzis sprobuje zrobic pierwsza
literke:D

ps.com...

gazetki warto zobaczyc
żonkile