brodawki płaskie na twarzy

1. Data: 2006-01-26 14:13:32

Temat: brodawki płaskie na twarzy
Od: "Marzka" <m...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po raz kolejny szukam pomocy w sprawie brodawek plaskich, które w ostatnich
dniach tak strasznie wysypały mi się na twarzy, że cała jest ona w
czerwonych kropkach i grudkach. No i w kilku miejscach na rękach. Zaliczylam
juz kilku dermatologów, stosowałam isotrex, duofilm, verrumal, effaclari
inne robione w aptece specyfiki. Im bardziej i dłużej coś stosuję, tym jest
ich więcej i strasznie, strasznie sędzą. Ból i pieczenie przy nakladaniu np.
verrumalu stał się dla mnie nie do zniesienia. Czy ktoś może mi doradzić co
mogę zrobić na pozbycie się tego świństwa? Z powodu zimy nie mialam okazji
wypróbować soku z glistnika jaskółczego ziela, jak mi radzono, ale nie chcę
i nie mogę z tym czekać do wiosny aż się pojawi. Słyszałam coś o peelingu
chemicznym, ale nie mam pojęcia jaki rodzaj tu zastosować no i gdzie?
(W-wa). Jesli ktoś miałby jakieś informacje, sprawdzonego lekarza albo
jakieś porady w ww. sprawie, proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
Marzka

2. Data: 2006-01-26 19:30:30

Temat: Re: brodawki płaskie na twarzy
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzka" <m...@C...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rodzaj tu zastosować no i gdzie? (W-wa). Jesli ktoś miałby jakieś
> informacje, sprawdzonego lekarza albo jakieś porady w ww. sprawie, proszę

laser co2

Wymioty po Tramalu
łzawiące JEDNO oko
Szukam lekarza, który napisze...