brodzik z konglomeratu

1. Data: 2009-06-05 10:07:44

Temat: brodzik z konglomeratu
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłam brodzik z konglomeratu firmy RIHO i nie wiem jak go wyczyścić
z kamienia który zaczął się tworzyć na jego powierzchni słyszałam, że
nie można go traktować kwasami ani środkami które go
zawierają,poradźcie .

2. Data: 2009-06-07 18:50:20

Temat: Re: brodzik z konglomeratu
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 12:07, "Wanda Ch." <w...@t...pl> wrote:
> kupiłam brodzik z konglomeratu firmy RIHO i nie wiem jak go wyczyścić
> z kamienia..

Domestos, 15 minut odczekać, przejechaś szczotką ( najlepiej z rączką,
bo potem łapy brzydko pachną) i masz błysk.
Domestos zawiera podchloryn sodu i dlatego skuteczniejszy na kamień.
Inne - może ładniej pachnące środki - w składzie mają głównie kwas.

3. Data: 2009-06-07 20:41:58

Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-06-2009 o 12:07:44 Wanda Ch. <w...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> z kamienia który zaczął się tworzyć na jego powierzchni słyszałam, że
> nie można go traktować kwasami ani środkami które go

a octem ?

Z.

Jak usunac zarysowania ze stolu drewnianego
Czym pomalować/polakierować meble?
jaka pralka slim?
Jak się pozbyć gołębii
Pralka na 60 Hz