brunnera

31. Data: 2004-05-29 08:21:32

Temat: Re: brunnera
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:c99g2n$b33$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A ja poszłam teraz je porównać, Variegata wygląda fajniej bo obficiej
> kwitnie, trzeba zielone przesadzić rozsadzić i podsypać kompostem :) I
> jeszcze jedno pytanko, kupiłaś Variegatę kwitnącą czy tylko same listki?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Kupiłam ja już kwitnącą, ale te kwiatuszki są właśnie mniejsze niż u
całozielonej. Stąd moje pytanie o wielkość. A czemu pytasz czy już kwitnącą
???
Serdecznie Miłka

32. Data: 2004-05-29 08:41:51

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

>U mnie rośnie w słońcu nad oczkiem.
> Jutro

Obejrzałam. Może trochę te liście i obsychają w słońcu, pewnie wolałaby
półcień. Mam nadzieję, że rosnące w pobliżu krzewy z czasem ją nieco osłonią
albo trzeba będzie przesadzić. Dalej wolę zielonolistną :).

> Ale ... wierz ... chciałabym się do Ciebie uśmiechnąć jeszcze w innej
> sprawie. Ponieważ mój ogród jest cienisty i wilgotny ( podskórne płytkie
> wody) z upodobaniem zbieram różne odmiany funkii. Zobaczyłam na Twojej
> stronie pewne odmiany które prawie śnią mi się po nocach ;-) Chodzi mi tu
> białą funkie w środku a ciemno obrzeżoną, o strzelistych liściach, ona
jest
> piękna !!!

To chyba ta sama, co tak podobała się Anuli :).. Podaj jeszcze które to
zdjęcie (niebawem wszystkie wymienię, bo niewiele widać), to będzie mi
łatwiej. W zasadzie większość moich funkii nadaje się do podziału, ale po
tym co napisała tu chyba Basia (?), trochę się tego boję. Może sama
przyjedziesz i sobie wykopiesz? :)).

Z pozdrowieniami, Maria

P.S. A co do pstrokatych, to kupiłam ostatnio białoobrzeżoną trójsklepkę.
Ciekawe, jak będzie się sprawować i jakie będą kwiaty.

33. Data: 2004-05-29 10:44:15

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:c99igt$sbh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> P.S. A co do pstrokatych, to kupiłam ostatnio białoobrzeżoną trójsklepkę.
> Ciekawe, jak będzie się sprawować i jakie będą kwiaty.

Oj wiem, że najlepiej jest wykopać i od razu wsadzić na nowe miejsce. A
z takie świeżo podzielone trudno jest wysyłać pocztą. Oczywiście chętnie bym
przyjechała osobiście. Tylko czy to nie za daleko ? :-( Powiedz w jakim
rejonie Polski mieszkasz ?
Wiesz, dalej jestem w rozterce gdzie posadzić moje brunnery, mam dwa
miejsca. Jedno w całkowitym cieniu, pod drzewami owocowymi przy studni. Jest
to miejsce mniej eksponowane, tu myślałam o tej całozielonej. No i drugie
miejsce Wśród funkii pstrolistnych i całozielonych, oraz tawułek i żurawek.
Myślałam że pstrokatość brunnery będzie pasować do takich samych kolorowych
funkii ale skoro może ją uszkodzić słoneczko, które w tym miejsce często
zagląda ... to może je zamienić miejscami ??? Jak sądzisz ???
Cienisto Miłka

34. Data: 2004-05-29 10:55:14

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

>        Jeśli tak jestes uprzejmy to podaje Ci mój adres :
>                    Miłka Stępień
>                    ul.: Łanowa 4
>                    25-147 Kielce
> Powiedz jakie masz jeszcze inne odmiany i jak sie ją rozmnarza ???
> Serdecznie Miłka

Do Miłki
W poniedziałek dostaniesz paczkę z brunerą i jeszcze czymś.Pod
papierem są nasiona orlika,miesazanka pełnych.Mirzan

35. Data: 2004-05-29 11:20:12

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do Miłki
> W poniedziałek dostaniesz paczkę z brunerą i jeszcze czymś.Pod
> papierem są nasiona orlika,miesazanka pełnych.Mirzan

WOW !!! ... będę chwalić Cię pod niebiosa ... ale niespodzianka :-)))
Serdeczne dzięki :-)
PS.: A czy te orliki to będą dwuletnie, czy bylinowe ???

36. Data: 2004-05-29 11:26:14

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PS.: A czy te orliki to będą dwuletnie, czy bylinowe ???
>
> Bylinowe ,pełne wysokie,kilka kolorów.Mam jeszcze pstrolistny,
ale zapomniałem włożyć nasiona.Nastepnym razem.Mirzan

37. Data: 2004-05-29 18:03:42

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał w wiadomości: <2...@n...onet.pl>...

> [...]

A ten pstrolistny to w jakim kolorze kwitnie? Ewentualna wymiana na nasiona
liliowcow by Ciebie interesowala?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

38. Data: 2004-05-29 19:28:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ten pstrolistny to w jakim  kolorze kwitnie? Ewentualna wymiana na nasiona
> liliowcow by Ciebie interesowala?
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia
>
> Jasnoniebieski.Przyslij koperte z adresem i znaczkiem,wysle Ci jakie
mam.Przepraszam za te wymagania,ale jak nazbiera sie tych listow...
Liliowcow wysialem sporo,brak juz miejsca.Mam kilkadziesiat odmian.
Mam jeszcze ciekawe orliki,dzis zakwitl z kwiatem jak flabelata,a cala
roslina taka ze ja reka przykryjesz.Z Czech.Pozdrawiam z Lubina Mirzan

39. Data: 2004-05-29 19:56:56

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a) w wiadomości: <2...@n...onet.pl>...
> Liliowcow wysialem sporo,brak juz miejsca.Mam kilkadziesiat odmian.

Te liliowce to juz Twojej hodowli, czy amerykanskich hodowcow?
Biale liliowce tez masz?
Pozdrawiam serdecznie zainteresowana Wiesia

40. Data: 2004-05-29 20:03:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Biale liliowce tez masz?
> Pozdrawiam serdecznie zainteresowana Wiesia
>
> Wszystkie białe to mniej lub więcej kremowe,czystego nie ma.
Ja mam wiele z Czech oraz od kolekcjonera i hodowcy z pod Jelcza,
jeszcze od Labochy ,i od Kozioła.Swoich nie licze bo to nie reje-
strowane.Narazie robią się zdjęcia z kliszy na to ustrojstwo co
sie kręci.Mirzan

Żywopłot naturalny
Ściaga
Kolumny do ogrodu