butelka po Issey (eau de parfum)

1. Data: 2005-05-14 21:22:14

Temat: butelka po Issey (eau de parfum)
Od: " Aga" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dostalam wlasnie 50ml Eau de Parfum ale niezbyt zorientowany facet kupil mi
tzw zapas, a nie normalne perfumy (co za gapa...) No i mam prosbe - moze
ktos ma w domu juz taka pusta butelke (na dole butelki powinno pisac:
rechargable) i moze mi ja odstapic? Bo zapas da sie tylko raz otworzyc i
trzeba go przelac wlasnie do normalnej buteleczki... Albo moze ktos ma
znajomych w perfumerii i moze wspomoc pusta butelka po testerze? albo jakis
inny pomysl... Pomocy! :-)
Dziekuje i pozdrawiam
Aga

1. Data: 2005-05-14 21:40:11

Temat: Re: butelka po Issey (eau de parfum)
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aga" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Bo zapas da sie tylko raz otworzyc i
> trzeba go przelac wlasnie do normalnej buteleczki...

Jesteś pewna? Mam właśnie recheargeable EDP, ale tam zapasu do niczego się
nie przelewa, zapas to normalna buteleczka z atomizerem z prostego,
nieozdobionego szkła, którą wkłada się od dołu do plastikowej matowej
butelki przez denko. Atomizer wystaje przez szyjkę butelki, a zakrętka
butelki na zapas pasuje na atomizer zapasu. Z zapasu normalnie można
korzystać, po prostu nie ma nakrętki na psiukacz i nie jest specjalnie
ozdobny.

JoP

1. Data: 2005-05-14 21:56:49

Od: " Aga" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@N...com.pl> napisał(a):

> [...]
> butelki na zapas pasuje na atomizer zapasu. Z zapasu normalnie można
> korzystać, po prostu nie ma nakrętki na psiukacz i nie jest specjalnie

Hmm, to co ja mam wlasnie przed soba nie ma zadnego atomizera, to buteleczka
z gladkiego szkla, z plastikowa zatyczka, nawet jest dolaczona instrukcja
obrazkowa jak przelac wlasnie ten zapas do normalnej butelki (naklada sie je
czubkami na siebie, zapas robi klik i przekapuje sobie.. - to interpretacja
obrazka :-)
Jutro pojde do Sephory, moze cos wiecej sie dowiem...
Aga

1. Data: 2005-05-14 22:26:52

Od: Prezzz <a...@a...in.signature> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
[...]
> trzeba go przelac wlasnie do normalnej buteleczki... Albo moze ktos ma
> znajomych w perfumerii i moze wspomoc pusta butelka po testerze? albo jakis
> inny pomysl... Pomocy! :-)

Być może jest to coś podobnego do męskiej wersji Issey Miyake,
gdzie po prostu można do już zakupionej wody dokupić dodatkowe
wkłady z samą wodą, bez oryginalnego opakowania (wyjmuje się
stary wkład, podmienia na nowy, cały czas używając tej samej
butelki jako "bazy").

Ja sam kupiłem swego czasu same takie "uzupełniacze", po czym
za około 10zł dokupiłem w Sephorze niewielką buteleczkę z
atomizerem i w razie potrzeby stopniowo uzupełniam w niej
poziom wody toaletowej. Różnica w cenie znaczna, a zapach ten
sam.

--
:: Pozdrawiam, Prezzz :: ::
:: przemo-AT-nafazie-DOT-com :: It's easy to be brave ::

1. Data: 2005-05-15 07:56:40

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 14 maja 2005 23:22 użytkownik
Aga, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> trzeba go przelac wlasnie do normalnej buteleczki... Albo moze ktos ma
> znajomych w perfumerii i moze wspomoc pusta butelka po testerze? albo

Rozwiązaniem może być taki pojemniczek, który widziałam w Douglasie. To jest
właśnie pojemnik do przechowywania pachnących płynów, z atomizerem, czy jak
to się tam, z takim gumowym czymś po prostu, co ściskasz i pryskasz się
zapachem. Coś podobnego można zobaczyć u fryzjera. Sama chciałam coś
takiego kupić, żeby poeksperymentować z zapachami. Kosztowało to chyba
miedzy 20 a 30 zł. Były różne wielkości. Wlewasz edt do takiego pojemniczka
i już :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

PROBLEMY Z POTENCJĄ (via'green, amorecaps)
uczulenie na sunsilk ?
Czy prostownica do wlosow bardzo je niszczy?
stringi
bezpiczne opalanie