bycie dawca krwi z grupa AB+

11. Data: 2012-12-17 12:26:56

Temat: Re: bycie dawca krwi z grupa AB+
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Nie żeby zaraz śmierć, ale zapewne jakiś narząd się nie rozwinie. I to
> może być bardzo prawdopodobne, świadczy o tym przykład w postaci samego
> case'a.

Chyba się domyślam, o który narząd Ci chodzi...
Ale ja "prymitywny jestem do tej dyskusji" :)
Pozdrawiam.
WOJO

12. Data: 2012-12-17 13:42:56

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-17 13:20, WOJO pisze:

> [...]
> darmowych przejazdów komunikacją miejską.
> Większość, o ile nie wszyscy oddają bo wiedzą, że ratują czyjeś życie.
> Nie siedzę w zarządzie Centrum Krwiodawstwa i nie powiem Ci, ile procent
> ze zbiórek jest przekazywanych odpłatnie do dalszej przeróbki.
> Wierzę jednak, że w tych konkretnych przypadkach nadzór jest wyjątkowo
> rzetelny.
> I na koniec jeszcze jednak mała dygresja.
> Każda ankieta zawiera zapis, że wyrażasz zgodę lub nie na odsprzedanie.
> Sam więc decydujesz o dalszych losach Twojej krwi.

Gdyby honorowych krwiodawców nie było, to też istniałby banki i zapasy
krwi, nic nie bojaj.
Tyle, że krew miałaby faktycznie może jakąś wartość dla zwykłego
zjadacza chleba.
Niestety, to co darmo oddane to zwykle niewiele jest warte.
Mówi się, że krew to dar życia i poniekąd jest tak nawet dosłownie,
ponieważ oddając krew oddaje się komuś część swojego życia i obecnie
nauka pozwala już nawet oszacować jego ilość i jakość na zasadzie, o
której wcześniej wspomniałem.
Natomiast co do piękna idei oddawania krwi, to jesteś po prostu tak
uwarunkowany i trochę chyba też zaślepiony.

13. Data: 2012-12-17 19:19:52

Od: "ronel" <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

> Chyba się domyślam, o który narząd Ci chodzi...
> Ale ja "prymitywny jestem do tej dyskusji" :)
> Pozdrawiam.

Oprócz tego pewnie z braku krwi już mu nie staje...
Ciężki "case"

14. Data: 2012-12-18 05:58:04

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-17 12:11, Qrczak pisze:
> [...]
>
> Nie żeby zaraz śmierć, ale zapewne jakiś narząd się nie rozwinie. I to
> może być bardzo prawdopodobne, świadczy o tym przykład w postaci samego

Nie rozumiem po co zaraz ta spinka?
Podobno od każdej reguły są wyjątki i Twoje dzieci na pewno są
rozwinięte o czym najlepiej sama przecież świadczysz lub przynajmniej
wydaje się wspierać Cię w tym swą wiarą i współczuciem Wojo z kolegą.

15. Data: 2012-12-18 10:05:50

Od: "Olek" <O...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJO" napisał:
> [...]
> do dalszej przeróbki. Wierzę jednak, że w tych konkretnych
> przypadkach nadzór jest wyjątkowo rzetelny.

Ty w to tak samo wierzysz jak te masy naiwnych honorowych krwiodawców.
Oczywiście ze oni chcą ratować ludzkie życie, jednak ciekawe dlaczego nie ma
honorowych doktorów, lekarzy i pielęgniarek, czyżby oni nie chcieli ratować
ludzkiego życia?

Już nie jeden honorowy krwiodawca na własnej skórze się przekonał co się z
jego darem życia dzieje naprawdę, kiedy to po wypadku musiał płacić za krew
do transfuzji, bo akurat legitymacji nie miał ze sobą. Czyli wygląda to tak
ze On oddaje własną krew i własne zdrowie za darmo a inni sprzedają ją za
pieniądze ludziom potrzebującym i nic tu wiara jego czy twoja w tej materii
nie zmieni:(
Jak by tego było mało to okazuje się ze honorowym krwiodawcom, zarażonym
jakimś nieuleczalnym chorobstwem w czasie oddawania krwi (no bo na nich
oszczędzano) odmawia się darmowej opieki zdrowotnej, odmawia się darmowych
leków, brak słów:(

Ja krwiodawcą nie jestem i nawet by mi to w życiu do głowy nie przyszło żeby
marnować własne zdrowie dla kasy panów doktorów co im kasy ciągle mało,
niech sami oddają własną krew za darmo!

> I na koniec jeszcze jednak mała dygresja.
> Każda ankieta zawiera zapis, że wyrażasz zgodę lub nie na
> odsprzedanie. Sam więc decydujesz o dalszych losach Twojej krwi.

Tiaaa, wypełniając ankietę "chcę być bogaty" decyduję się być bogatym,
przestań bajki opowiadać:)

16. Data: 2012-12-19 00:33:21

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście ze oni chcą ratować ludzkie życie, jednak ciekawe dlaczego nie
> ma honorowych doktorów, lekarzy i pielęgniarek, czyżby oni nie chcieli

Nie mylisz czasem pojęć?
Kto Ci bronił zostać lekarzem, czy pielęgniarką?
Przekonałbyś się zapewne, że nie zawsze jest tak różowo jak sporej części
społeczeństwa się wydaje.
Wróćmy jednak do tematu, bo sporo odbiegamy.
A jak bardzo chcesz ponarzekać na personel medyczny, to załóż oddzielny
wątek, chętnie poczytam.

> [...]
> ją za pieniądze ludziom potrzebującym i nic tu wiara jego czy twoja w tej

Jak znasz takiego HDK to chętnie z nim porozmawiam, a jak potwierdzi Twoją
wersję to nawet Ci uwierzę.

> [...]
> oszczędzano) odmawia się darmowej opieki zdrowotnej, odmawia się darmowych

Zarażenie w stacji krwiodawstwa jest fizycznie niemożliwe.
Owszem dawniej, kiedy brakowało wszystkiego, zdarzało się wykorzystywać
ponownie u innych pacjentów kapilary w stacjach dializ i tacy pacjenci byli
narażeni na ryzyko zarażenia.
W chwili obecnej stosowany sprzęt jest jednorazowy (od rękawiczek
zmienianych przy każdym dawcy, po zestawy do separacji, które rozpakowywane
są ze sterylnych opakowań przy dawcy)

> Ja krwiodawcą nie jestem i nawet by mi to w życiu do głowy nie przyszło
> żeby marnować własne zdrowie dla kasy panów doktorów co im kasy ciągle
> mało, niech sami oddają własną krew za darmo!

Widzisz, i to sporo wyjaśnia. Może najpierw zostań dawcą, a potem spróbuj
się wypowiadać na temat.
I nie wiem skąd Ci cały czas tak do głowy przychodzi to powiązanie z "panami
doktorami co im kasy ciągle mało"
Dlaczego to ma mieć związek z HDK?
Każdy lekarz jest tylko i aż człowiekiem. Ja w swoim życiu spotykałem więcej
tych "aż"

> Tiaaa, wypełniając ankietę "chcę być bogaty" decyduję się być bogatym,
> przestań bajki opowiadać:)
Ręce mi opadły i już nie wiem co odpowiedzieć...

Mimo tego całego jadu płynącego z tonu tej wypowiedzi, zdrowia życzę.
WOJO

17. Data: 2012-12-21 10:45:35

Od: "Olek" <O...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJO" napisał:
> Kto Ci bronił zostać lekarzem, czy pielęgniarką?
> Przekonałbyś się zapewne, że nie zawsze jest tak różow
> o jak sporej części społeczeństwa się wydaje.

Nikt mi nie broni zostać nawet sklepikarzem, co nie oznacza że wybór takiego
zawodu obliguje mnie do żerowania na społeczeństwie!
Ja przekonywać się nie muszę, to nie ściśle tajna tajemnica ile maja i ile
kradną i ile jeszcze im mało! Wyobraź sobie że wielu ludzi wykonuje o wiele
bardziej pożyteczną i ratującą ludzkie życie pracę i nie mają nawet ułamka
tego!

> Jak znasz takiego HDK to chętnie z nim porozmawiam, a jak potwierdzi Twoją
> wersję to nawet Ci uwierzę.

Ja znałem całą masę takich honorowych krwiodawców i z nimi rozmawiałem,
zresztą był nawet w TV taki program dokumentalny o jednym takim krwiodawcy
co został zarażony w czasie oddawania krwi jakąś nieuleczalną chorobą i
"służba zdrowia" odmówiła mu leczenia i leków i biedny chłopina nie był w
stanie tego zrozumieć że biorą jego krew latami za darmo a leczyć to już nie
chcą!
Widzę że nie znasz nawet tak powszechnych przypadków a wypowiadasz się w
temacie nie mając zielonego pojęcia!

> Zarażenie w stacji krwiodawstwa jest fizycznie niemożliwe.

Bzdury pierdzielisz i tyle! regularny honorowy krwiodawca jest w
podwyższonej grupie ryzyka!
Owszem, jeśli się przestrzega bezpieczeństwa to to ryzyko jest znikome, ale
nie zerowe, potrafisz to sobie uświadomić?
Jeśli dodatkowo się oszczędza na tych krwiodawcach to to ryzyko już rośnie
drastycznie!

> Widzisz, i to sporo wyjaśnia. Może najpierw zostań dawcą,
> a potem spróbuj się wypowiadać na temat.

Nie muszę zostawać dawcą żeby się na ten temat wypowiadać, bo jakoś lekarze
nimi nie są a wypowiadają się chętniej od dawców!

> I nie wiem skąd Ci cały czas tak do głowy przychodzi to
> powiązanie z "panami doktorami co im kasy ciągle mało"

Bo to oni nieustannie namawiają do honorowego oddawania krwi i narządów,
sami w życiu dawcami nie będąc, natomiast to oni handlują tym nie swoim
darem życia i nigdy w życiu nie pracując honorowo, nadal nie widzisz związku
z tematem?

> Mimo tego całego jadu płynącego z tonu tej wypowiedzi,

No proszę, prawdę i fakty nazywasz jadem, może lepiej mową nienawiści?
lekarzyno!

cykl chemioterapii po raku jelita grubego i wątroby
Soczewki cylindryczne
Związek wady serca z nieostrym widzeniem
gps statyczny
Obciazenie genetyczne rakiem jelita grubego vs kolonoskopia