cała prawda o nas

1. Data: 2008-04-10 14:54:41

Temat: cała prawda o nas
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://img231.imageshack.us/img231/8096/ixelkaipansr
akaxg4.jpg
--
XL wiosenna

==========================
Priv tylko na e...@o...pl

xxx
** Posted from http://www.teranews.com **

2. Data: 2008-04-13 10:23:46

Temat: Re: cała prawda o nas
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 16:54, Ikselka <i...@w...pl> wrote:
> http://img231.imageshack.us/img231/8096/ixelkaipansr
akaxg4.jpg
> --
> XL wiosenna
>
> ==========================
> Priv tylko na e...@o...pl
>
> xxx
> ** Posted fromhttp://www.teranews.com**

Noooooooo, GWno prawda. Jestem długodystansowcem.

3. Data: 2008-04-13 14:06:06

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> http://img231.imageshack.us/img231/8096/ixelkaipansr
akaxg4.jpg

czy to przykład braku kultury, upadku moralnego, zezwierzęcania, czy
wszystkiego po trochu ?

4. Data: 2008-04-13 14:32:09

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 16:06, rzeczy pierwsze <r...@o...eu> wrote:

rakaxg4.jpg

> czy to przykład braku kultury, upadku moralnego, zezwierzęcania, czy
> wszystkiego po trochu ?

To inny, niepolski system wartości, zbudowany na szatańskich wersetach
talmudu.

5. Data: 2008-04-13 15:35:14

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2008 16:06:06 +0200, rzeczy pierwsze napisał(a):

akaxg4.jpg

> czy to przykład braku kultury, upadku moralnego, zezwierzęcania, czy
> wszystkiego po trochu ?

Wystarczy zablokować podszywki z news.teranews.com. Musisz mi toto wyciągać
pod nos z KF-szamba?
--
XL wiosenna :-)

PS. Nie korzystam z serwera news.teranews.com - korzystają z niego
podszywający się pod moje konto.
PS. Priv tylko na i...@g...pl , email na WP nie działa.

6. Data: 2008-04-13 15:40:54

Od: "! VVATCHER ! ÓF ! THE ! SKIES !" <v...@o...sk> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
akaxg4.jpg

> Noooooooo, GWno prawda. Jestem długodystansowcem.

Noooooooooo, GWno prawda. W 60 sekund przebiegniesz najwyżej na druga
stronę ulicy do sklepu z koszernym żarłem
** Posted from http://www.teranews.com **

7. Data: 2008-04-13 16:09:44

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Wystarczy zablokować podszywki z news.teranews.com. Musisz mi toto wyciągać
> pod nos z KF-szamba?

nie korzystam z news.teranews.com

8. Data: 2008-04-13 16:12:25

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2008 18:09:44 +0200, rzeczy pierwsze napisał(a):

> nie korzystam z news.teranews.com

Ale podszywacz korzysta, a Ty go cytujesz. Nie chcesz go czytać, prawda? -
to zablokuj w swoim czytniku posty wysyłane z tego serwera. Nie wiem, czy
można jasniej wytłumaczyć coś, co i tak juz było prosto podane. No
naprawdę.

9. Data: 2008-04-13 17:40:33

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> to zablokuj w swoim czytniku posty wysyłane z tego serwera. Nie wiem, czy
> można jasniej wytłumaczyć coś, co i tak juz było prosto podane. No

or-mail.
Wydaje się, że wiadomości poszła najpierw na inne serwery wiadomości.
Niestety, będąc skazanym na Vistę używam Thunderbirda, a tam nie można
odfiltrować serwerów lub przynajmniej mi o tym nic nie wiadomo.
Miło, że wiadomość nie pochodziła od ciebie, ale jak widać zapracowałaś
na dość specyficzny fanklub :P

10. Data: 2008-04-13 18:16:18

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2008 19:40:33 +0200, rzeczy pierwsze napisał(a):

> [...]
> odfiltrować serwerów lub przynajmniej mi o tym nic nie wiadomo.
> Miło, że wiadomość nie pochodziła od ciebie, ale jak widać zapracowałaś

Z powodu? - coś zrobiłam "nie tak"? Wiesz, specjalnie się nie starałam o
względy tych gówniarzy. Dziś nie odpowiada komuś moja mina, jutro twój
sposób chodzenia... jak to w życiu ;-P
--
XL wiosenna :-)

PS. Korzystam obecnie tylko z serwera news.gazeta.pl, poprzednio tylko
news.tpi.pl.
Przeszłe i przyszłe posty z innych serwerów niż oba wymienione - to
podszywki. Nie odpowiadam za ich treść.
PS. Priv tylko na i...@g...pl , email na WP nie działa..

tak daleko jak się da
Urodziłam chama
Światomość (9) czyli nadrzedny obiektywny CHAOS
10-lecie mazos pharm poland
Dlaczego tak zrobił?