calla

1. Data: 2003-04-14 10:48:56

Temat: calla
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na spotkaniu w Krakowie w piątek były osoby zainteresowane krzyżykowym
wzorem kwiatów. Chodziło o obrazek pod tytułem "Calla" pochodzący z Anny lub
z Burdy - zdania naukowców były podzielone;-). Kto chce, to na priv proszę.
Gocha

1. Data: 2003-04-14 14:43:53

Temat: Re: calla
Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lub
> z Burdy - zdania naukowców były podzielone;-). Kto chce, to na priv

Az poszlam poszukac :-)))
Ja mam wzor z Burdy special "Haft krzyzykowy " 2/2002
Ale calkiem mozliwe, ze w Annie tez bylo :-)

------------------------
Pozdrowienia
Ajka (Kraków)
GG:4329119

1. Data: 2003-04-15 05:38:06

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Az poszlam poszukac :-)))
> Ja mam wzor z Burdy special "Haft krzyzykowy " 2/2002
> Ale calkiem mozliwe, ze w Annie tez bylo :-)

No to już wiadomo, który naukowiec miał rację :-))))
Gocha

1. Data: 2003-04-15 07:03:54

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Az poszlam poszukac :-)))
> Ja mam wzor z Burdy special "Haft krzyzykowy " 2/2002
> Ale calkiem mozliwe, ze w Annie tez bylo :-)

W polskim wydaniu Anny na pewno nie bylo :)

Elzbieta

1. Data: 2003-04-15 21:53:25

Od: "Betina" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lub
> z Burdy - zdania naukowców były podzielone;-). Kto chce, to na priv

Witam
Przyznaje się bez bicia to miedzy innymi ja byłam.

Pozdrawiamy Światecznie Bernadeta i córa Karolina
http://community.webshots.com/user/robotki

http://community.webshots.com/user/karolinka102
http://community.webshots.com/user/karolinka104

1. Data: 2003-04-16 06:39:46

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betina" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pozdrawiamy Światecznie Bernadeta i córa Karolina
> http://community.webshots.com/user/robotki

Zdradzcie prosze, co to jest na zdjeciu 13? Serwetka? Podkladka ? I jaka
technika wykonane? Klocki w szydelku? Wstazeczki? Makrama ?

Elzbieta

1. Data: 2003-04-16 07:16:16

Od: "Betina" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Betina" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zdradzcie prosze, co to jest na zdjeciu 13? Serwetka? Podkladka ? I jaka
> technika wykonane? Klocki w szydelku? Wstazeczki? Makrama ?

To dzieło Kaili ja za bardzo na tym nie znam.

--
Pozdrawiamy Betina

1. Data: 2003-04-16 07:16:22

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zdradzcie prosze, co to jest na zdjeciu 13? Serwetka? Podkladka ? I jaka
> technika wykonane? Klocki w szydelku? Wstazeczki? Makrama ?

No to jeszcze zdradżcie, kto jest na którym zdjęciu ;-)))

Krysia

1. Data: 2003-04-16 07:19:09

Temat: Odp: calla
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Chodziło o obrazek pod tytułem "Calla" pochodzący z Anny lub
> z Burdy - zdania naukowców były podzielone;-).
A czy ten obrazek jest do obejrzenia gdzieś na stronie? Bo nie wiem czy
prosić o wzorek.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-04-16 08:01:59

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dzieło Kaili ja za bardzo na tym nie znam.

Dzieki, to pewnie klocki :))

E.

[inne] Sie pochwale
XXXrumianków szukam pilnie