[inne] Sie pochwale

1. Data: 2003-04-14 09:48:44

Temat: [inne] Sie pochwale
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, wiem, ze to okrutne i obrzydliwe, tak sie chwalic, ale sie pochwale
:-)))

Wczoraj mama zrobila mi nielada prezent ! Zafundowala mi maszyne do szycia !
Jestem w szoku, pod wrazeniem i ... sie bardzo ciesze :-)))
Nie wiem, czy bede umiala zastosowac poprawnie te wszystkie sciegi, bo jak
dotad wladalam tylko zwyklym sciegiem prostym i zygzakiem, ale przeciez mam
Was ! :-)))

Oj... ale chce mi sie szyc !
Oczywiscie tez mi sie chce szydelkowac i xxx... Moze 'drutwac' mniej ;-) A
na razie kwitne w pracy :-(

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-14 12:15:26

Temat: Re: [inne] Sie pochwale
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Oj... ale chce mi sie szyc !
> Oczywiscie tez mi sie chce szydelkowac i xxx... Moze 'drutwac' mniej ;-) A

To ja też się pochwalę:-). Mój tegoroczny zajączek (czyli mój miś) też
zaszalal. Też dostałam maszynę."Pełen wypas" Ma nawet nawlekacz do nici i sama
obrębia dziurki. Super. Wczoraj do pierwszej w nocy szyłam. Na razie tylko
spódnicę dla córci i przerobiłam jej spodnie. Ale już zbieram materiały na mój
pierwszy patchwork.
A ściegi są ekstra. Moim zdaniem Asiu nie ma się czego bać Mnie bardzo
podobają się do materiałów elastycznych i wzmocnione do np. dzinsu.
Pozdrawiam i powodzenia
Ania

1. Data: 2003-04-14 12:49:26

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja też się pochwalę:-). Mój tegoroczny zajączek (czyli mój miś) też
> zaszalal. Też dostałam maszynę.
:-))) To ci zajaczki :-)))

"Pełen wypas" Ma nawet nawlekacz do nici i sama
> obrębia dziurki.
Moja niestety nie sama :-))) Musze to robic z nia :-)))

> A ściegi są ekstra. Moim zdaniem Asiu nie ma się czego bać
Nie, nie ... sie nei boje :-))) W koncu jakas tam krew krawiecka we mnie
plynie :-) A na powanie... 'Jezdzilam' juz na luczniku u mamy nie raz :-)))
Tak ze sama maszyna mi nie straszna :-)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-14 12:55:23

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> plynie :-) A na powanie... 'Jezdzilam' juz na luczniku u mamy nie raz :-)))

No to szyjemy :-))))))
Ania

XXXrumianków szukam pilnie
Wesołych Świąt
Nozyk do patchworka - kupilam (Wroclaw)
xxx retorsem
[inne] Do osoby, ktora chciala kupic mala maszyne do szycia z firmy wysylkowej