cd. Krasnolowoogrodowy koszmar - epitafium

51. Data: 2003-05-21 12:02:01

Temat: Re: cd. Krasnolowo - długie z konieczności
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Sapijaszko <i...@s...net> writes:

> dlatego założyłeś winnicę? ;)

Taaa...

Ale odpowiadając na Twoje pytanie: nie, nie dlatego :)

Pozdrawiam,
Twój mąż

52. Data: 2003-05-21 12:11:40

Temat: Odp: cd. Krasnolowoogrodowy koszmar - epitafium
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aira <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bafpp1$jqd$...@n...news.tpi.pl...

> bo póki co, nie odezwał się jeszcze nikt, komu takie betonowe ogrodzenia
się > podobają

No dobra! Zmusiłaś mnie! ;-)
Uwielbiam betonowe płoty! Jeżeli nie zobaczę od czasu do czasu betonowego
ogrodzenia to żyć mi się odechciewa! Kilometry czasem przemierzam by nasyciś
oczy betonowym płotem!
No i co z tego????
Wcale nie odczuwam tego, że gorsza jesteś bo te cudności jakoś (nie wiem
dlaczego) Ci się nie podobają. ;-)

> wszyscy dyskutują na poziomie ideologicznym, ale odnoszę wrażenie, że na >
temat betonów większość z nas ma podobne zdanie

Jeżeli mowisz o betonie intelektualnym - to zgoda. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

53. Data: 2003-05-21 12:17:29

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> Wiesz co Dirko, akurat Ty to nie za bardzo masz podstawy, żeby mnie
karcić. Co > innego Janusz Czapski.

Ty się nie podlizuj, Ty argumentuj!!! :-))))

Ciebie zaś pamiętam jako autora złośliwych uwag pod
> adresem niewinnych osób proszących o pomoc. Nie przypominam sobie też aby
kogoś > innego określono w grupie mianem wrednego (nie pamiętam już kiedy to
było). > Krótko mówiąc przyganiał sagan garnkowi.

Stop! Przegiąłeś! Sflekuj Jarka (jezeli potrafisz) argumentami, kpiną -
jednak tak jak próbujesz powyżej, tu nie uchodzi.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

54. Data: 2003-05-21 12:24:23

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

21 May 2003 12:02:01 +0000, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> pisał(a):

> Taaa...
odwagi...

> Ale odpowiadając na Twoje pytanie: nie, nie dlatego :)
pełna dyplomacja ;>

pozdrowionka
Twoja żona

55. Data: 2003-05-21 12:26:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@p...onet.pl wrote:

> wejściowych,
> >
> Dobre, lubie ten typ dowcipu. Tylko, że mój sąsiad jest murarzem i jego dom to
> nie pałac Namiestnikowski.

A skąd wiesz, że za jakieś 200 lat wycieczki szkolne nie będą zwiedzać
domu sąsiada murarza? Albo, że kolejny prezydent n-tej Rzeczypospolitej
nie przeniesie tam siedziby? Pałac Kultury już jest właściwie zabytkiem,
a urodą przerasta chyba TFUrczość wszystkich sąsiadów.

Krycha&Co(ty)

56. Data: 2003-05-21 12:30:19

Temat: Re: cd. Krasnolowoogrodowy koszmar - epitafium
Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Uwielbiam betonowe płoty! Jeżeli nie zobaczę od czasu do czasu betonowego
> ogrodzenia to żyć mi się odechciewa! Kilometry czasem przemierzam by

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Januszu, zupełnie mnie rozbroiłeś, odkładam broń i wyruszam na poszukiwanie
utraconego piękna betonów (intelektualnych:)

pozdrawiam serdecznie

Magda

57. Data: 2003-05-21 12:33:35

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

T.W. wrote:
> Taaa...???
> A tzw. kultura ludowa?
> A tzw. folklor?
> A tzw. muzyka etniczna?
> wystarczy, czy mam dalej wymieniac?
> Czy tylko "kultura dworska" ma monopol na piękno?

Moj wujaszek to byl prawdziwy chlop ze wsi - chlopsko prostu, z
chlopskim poczuciem estetyki itp. Jego skromny, wiejski ogrodek zawsze
bardzo mi sie podobal - bo byl wiejski, a nie plastikowo-betonowy. Bo u
niego ptaki, to sie gniezdzily w koronach drzew, a nie staly postawione
w ogordku itp. Niektore szkaradzienstwa wcale nie maja nic wspolnego z
kultura ludowym czy jakakolwiek inna (no chyba, ze nazwiemy ja kultura
betonow, plastikow itp.). Ja nigdy nie pomalowalabym sobie domu w
kwiatki, ale nie znaczy, ze mnie to drazni we wsi, w ktorej jest z
dziada pradziada rozwijana taka sztuka ludowa. Ale moze mnie draznic
wprowadzanie brzydoty, prawda? Moze mnie wkurzac, ze piekny wiejski
krajobraz burzy mi jakis betonowy czy plastikowy gniot.

Pozdrawiam,
robal.

58. Data: 2003-05-21 12:36:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aira <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bafrhc$re7$...@n...news.tpi.pl...
> Januszu, zupełnie mnie rozbroiłeś, odkładam broń i wyruszam na
poszukiwanie > utraconego piękna betonów (intelektualnych:)

Niezapomnianych wrażeń z wędrowania życzę :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

59. Data: 2003-05-21 12:38:21

Temat: Re: Odp: cd. Krasnolowo - długie z konieczności
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Janusz Czapski wrote:
> Znamienna jest też robalowa wypowiedż, ze krasnale to jeszcze do
> wytrzymania, ale już te bociany i sarenki to już nie....
Z jakiego powodu ona jest wedlug/dla Ciebie taka znamienna?

Pozdrawiam,
robal.

60. Data: 2003-05-21 12:39:23

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Darek wrote:
> Co Ty tylko brunetki są piękne, reszta nikomu się nie podoba :))))),
> a jak się podoba to już trzeba być bez gustu :))))

Hihihihi....to moj misiek sie ucieszy: nie ma gustu juz za grosz! Ani
brunetki, ani blondynki, ani rude, siwe, lyse, tylko robalowe, O! ;)

Pozdrawiam,
robal.

rok kreta trwa
Klon, lipa