cebula- pytanko

1. Data: 2001-01-09 16:54:30

Temat: Re: cebula- pytanko
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote
> Przegladalam ostatnio troche przepisow na pasty do chleba ( makrelka:))) i
> znalazlam dosc czesto takie zdanie : cebule kroimy w drobna kostke i
> sparzamy wrzatkiem.Pytanie brzmi: po co nalezy ja sparzac i tak termin
> zjadania trwa jeden dzien:)))
>
> Jola

Latwiej sie ja trawi. To samo robie z porem :))
Ania

1. Data: 2001-01-10 08:19:59

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93h3sk$hip$...@n...tpi.pl...
> [...]
> znalazlam dosc czesto takie zdanie : cebule kroimy w drobna kostke i
> sparzamy wrzatkiem.Pytanie brzmi: po co nalezy ja sparzac i tak termin
Widocznie te przepisy pochodzą od "wątrobiarzy", sparzona cebula jest
łagodniejsza.
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-10 09:08:13

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Widocznie te przepisy pochodzą od "wątrobiarzy", sparzona cebula jest
> łagodniejsza.

a może chodzi o to, aby ją trochę zmiękczyć?

sadyl

1. Data: 2001-01-10 09:28:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> a może chodzi o to, aby ją trochę zmiękczyć?
O rzeczach oczywistych nie piszę, każda obróbka termiczna ma to na celu
;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-10 14:06:00

Od: "Monika Bacińska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znalazlam dosc czesto takie zdanie : cebule kroimy w drobna kostke i
> sparzamy wrzatkiem.Pytanie brzmi: po co nalezy ja sparzac i tak termin

W trosce o oddech. Zdecydowanie mniej cebulowy w przypadku sparzenia owej.
:-) Monika

P.S. Ja zawsze parze (oczywiscie gdy ma byc na surowo) ku wielkiej rozpaczy
mego malzonka, ktory uwielbia cebule w kazdej postaci, zwlaszcza surowa. Ale
ja mam tak wrazliwe powonienie...

1. Data: 2001-01-10 20:18:20

Temat: Re: cebula- pytanko [o czs w kompie]
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Derejska <a...@v...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:M_076.41823$9...@w...videotron.net..
.
Kobity spójrzcie na zegarki w kompie bo przyjdzie zwariować ;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-10 20:24:06

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bacińska <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93hq3h$pd5$...@n...tpi.pl...
[...]
> [...]
rozpaczy
> mego malzonka, ktory uwielbia cebule w kazdej postaci, zwlaszcza surowa.
To ja go rozumię i [współczuję - jemu oczywiście] mam podobny problem z
moją żoną ;-)))
Za 10. lat trochę Ci to przejdzie. Pociesz małżonka!
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-10 20:33:43

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> wrote in message
> Kobity spójrzcie na zegarki w kompie bo przyjdzie zwariować ;-)))
> pozdr. Jerzy
wiem, przepraszam, codziennie musze ustawiac tego mojego grata :))
Ania

wwwino
Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
Re: musztardy
Re: musztardy
Re: Zapiekanie pasztetu