cellulitis

1. Data: 2004-03-27 22:21:22

Temat: cellulitis
Od: "m" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, cellulitis atakuje, a wlasciwie to juz zaatakowal i nawet
zadomowil sie na dobre
i nic nie jest w stanie go usunac. Nie poddal sie ani Neutrogenie ani Avonovi. Musze
przyznac, ze
jedno i drugie stosowane bylo systematycznie i dlugo a efektu ZERO! Poradzcie cos,
prosze, chyba nie
jest juz za pozno???
_ ___
Magdalena 'Sucha' Suchan #_~`--'__ `==-,
e-mail:e...@o...pl \.\. `#.,//
Tel.606 992 910 ,_\_\ ## #\
Gadu-Gadu:4430487 `__.__ `####\
DS-1 pok.302B ~~\ ,###'~

1. Data: 2004-03-27 22:42:52

Temat: Re: cellulitis
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

m wrote:
> [...]
> drugie stosowane bylo systematycznie i dlugo a efektu ZERO! Poradzcie
> cos, prosze, chyba nie jest juz za pozno??? --

Archiwum.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-28 11:44:13

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Avonovi. Musze przyznac, ze
> jedno i drugie stosowane bylo systematycznie i dlugo a efektu ZERO!

Witaj,
mi w swoim czasie pomogl D-Stock Vichy, wiem, ze nie nalezy do tanich
kosmetykow, ale naprawde po m-cu widzialam poprawe.
Poza tym proponuje wiecej ruchu- min 2 razy w tyg np. aerobik, mniej kawy,
soli, slodyczy.

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-03-28 11:56:13

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m:

> Jak w temacie, cellulitis atakuje, a wlasciwie to juz zaatakowal
> i nawet zadomowil sie na dobre i nic nie jest w stanie go usunac.

1. Chyba cellulit nie cellulitis?
2. Kolejnosc nieprzypadkowa: racjonalna dieta (w skrocie: jak najmniej
smieciowego jedzenia), ruch, masaze, dobry balsam (ja jestem
zadowolona z D-Stock).
3. Archiwum.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-03-28 14:46:32

Od: "www.masaze.pl" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m napisał:

> [...]
Musze przyznac, ze
> jedno i drugie stosowane bylo systematycznie i dlugo a efektu ZERO! Poradzcie cos,

witam

podstawowym leczeniem w terapi cellulit jest masaż a w szególności
drenaż limfatyczny, UWAGA - wykonany ręcznie a nie przez maszyny.

...i mała informacja, bo niestety nadal te dwa pojęcia są mylone
cellulitis i cellulit to są dwie różne sprawy

celulitis to rzadko występujące zapalenie tkanki podskórnej, w którym
stan zapalny jest bardziej rozległy i głębszy niż w róży.
Natomiast prawdopodobnie miałaś na myśli cellulit (choroba tkanki
podskórnej nazywana również "skórka pomarańczową")

pozdrawiam Piotr Rostkowski
--
INTERNETOWY SERWIS o MASAŻACH
www: http://www.masaze.pl

1. Data: 2004-03-28 15:05:02

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:
> [...]
> kosmetykow, ale naprawde po m-cu widzialam poprawe.
> Poza tym proponuje wiecej ruchu- min 2 razy w tyg np. aerobik, mniej

A herbata też szkodzi?

Rozumiem, że chodzi o zatrzymywanie wody w organizmie, tak? Zatem herbata
pewnie też nie wpływa korzystnie. :-(

Ligeia

1. Data: 2004-03-28 19:05:19

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A herbata też szkodzi?
>
> Rozumiem, że chodzi o zatrzymywanie wody w organizmie, tak? Zatem herbata
> pewnie też nie wpływa korzystnie. :-(

z pewnoscia nadmiar herbaty nie jest wskazany- ach, ta kofeina ;-), ale nie
przesadzajmy- 2 herbatki dziennie chyba nie zaszkodza. Jednak na pewno juz
lepiej pic zielona ...

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-03-29 08:08:23

Od: "vanilia" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio wspominałam na grupie, że zaczęłam stosować Liposyne z Vichy.
Używam go ok. 2-3 tygodnie i efekty są już widoczne. To już trzecia
generacja ich specyfików na cellulitis mam nadzieję, że najlepsza;-)
Pozdrawiam i życzę wytrwałości i szybkich efektów.
Vanilia

1. Data: 2004-03-29 18:30:51

Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Mar 2004 23:21:22 +0100, "m" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
przyznac, ze
>jedno i drugie stosowane bylo systematycznie i dlugo a efektu ZERO! Poradzcie cos,
ja miałam ten zel antycelulit avon i jestem zadowolona ale trzeba
stosowac wiecej masarzy i wiecej ruchu, sam jak sie okazalo nie
zniknie nawet przy schudnieciu (nie bylam gruba a sesja mnie jeszcze
odchudzila jakies 4 kg a troszke tego swinstwa na brzuszku i dupce
zostało)
Mam pytanie: co można pić co pomaga pozbyć się pana c. może zielona
albo jakas owocowa herbatka bo ja pije chyba z 8 cherbat dziennie ale
co prawda lekkie?! Poradzcie prosze!

Justyna

1. Data: 2004-03-29 20:06:57

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilia" <r...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Ostatnio wspominałam na grupie, że zaczęłam stosować Liposyne z Vichy.
> Używam go ok. 2-3 tygodnie i efekty są już widoczne. To już trzecia
> generacja ich specyfików na cellulitis

cellulit! cellulit!
dziewczyny nie mylcie pojec plisssss:)))

pozdr

cera
Gdzie jest archiwum tej grupy?
jaka maseczka nawilżająca?