cena zwaliła mnie z nóg, więc podejrzliwie robię wywiad....

1. Data: 2004-12-07 22:02:47

Temat: cena zwaliła mnie z nóg, więc podejrzliwie robię wywiad....
Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

..na temat cuda do paznokci z teflonem Sally Hansen, lub podobnego cuda z
diamentami. Etykietka na opakowaniu zaklina, że po zastosowaniu można
paznokciami asfalt zrywać bez uszczerbku. Może i bym się skusiła, ale 38
zeta za coś takiego mnie otrzeźwiło. Podejrzliwie pytam w imieniu moich
biednych paznokci: czy ktoś tego próbował i czy rzeczywiście gwarantuje to
poprawę wyglądu paznokcia?

przy okazji: najbardziej skuteczny balsam ujędrniający to?

Nusia

1. Data: 2004-12-08 06:48:59

Od: "M" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> diamentami. Etykietka na opakowaniu zaklina, że po zastosowaniu można
> paznokciami asfalt zrywać bez uszczerbku.

Mogę polecić ten z diamentami. Właśnie skończyłam jedną buteleczkę. Przez
cały czas, kiedy używałam, paznokcie się nie łamały i dorobiłam się naprawdę
długich. Teraz testuję ten z teflonem od paru dni, ale jestem z niego
średnio zadowolona - paznokcie są znowu krótkie. Następnym zakupem będzie
ten z diamentami i ten polecam.

Pozdrawiam
Mary

1. Data: 2004-12-08 13:30:56

Od: "ondraszek" <sq9oj@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci:cp59a8$baq$...@n...onet.pl,
Nusia <nienawidzę@spamu.pl> napisal(a):
> ..na temat cuda do paznokci z teflonem Sally Hansen, lub podobnego
> cuda z diamentami.
wyszarpałam pieniżdze na ten z teflonem, ale rewelacji nie zauważyłam i do
tego stosunkowo długo sechł.
Ostatnio zachwyciłam się maybelline forever strong z żelazem, cena
przystępna (13,60zł), nie odpryskuje a paznokcie żeczywiście jakby
stwardniały (brak złamań) więc polecam
pozdrawiam
ondraszek

1. Data: 2004-12-08 14:48:53

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> napisał w wiadomości

> ..na temat cuda do paznokci z teflonem Sally Hansen, lub podobnego cuda z
> diamentami.

Ja mam preparat 'Diamond Strenght' - Instant nail hardner. Na temat
działania nie będę sie wypowiadać, gdyż używam go sporadycznie. Jednak jest
coś, co mnie strasznie drażni w tym produkcie. Buteleczka jest w kolorze
połyskującego srebra, coś a'la aluminium. Natomiast nakrętka zrobiona
została ze zwykłego szarego plastiku, który został czymś pokryty (jakaś
farba czy folia), aby miał kolor podobny do buteleczki. Niestety to 'coś'
paskudnie odłazi, łuszczy się, itp.Każde wzięcie buteleczki do ręki
skutkowało rękami pokrytymi drobinkami tej odłażącej farby. Wyglądało to jak
paskudny brokat i przyklejało się do skóry na amen. Niby drobiazg, a
strasznie irytujący. Przy tej cenie preparatów nie powinni mieć takich
wpadek.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-08 18:59:52

Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wierzę w preparaty tylko jednej marki - Herome, ale strasznie trudno
dostać w Polsce...
http://www.herome.nl/
(chodzi o czerwony i niebieski Nail Hardener - Strong, Extra Strong)

(chyba tylko ludzie prywatnie przywożą po kilka sztuk i sprzedają przez
salony manicure - bo horrendalnych cenach ok. 90 zł)

Ale jak to cudownie działa!!!

LH

1. Data: 2004-12-09 09:40:59

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

lady_huncwot wrote:
> [...]
>
> (chyba tylko ludzie prywatnie przywożą po kilka sztuk i sprzedają przez
> salony manicure - bo horrendalnych cenach ok. 90 zł)

To ja mam pytanie, gdzies wyczytalam o utwardzaczach (odzywkach) do
paznokci (http://www.aiibeauty.com/ardellfluorx.html - chodzi o ten w
srodku)
czy ktoras z Was zna te prepraty, mozna je u nas kupic, ale wolabym,
znim wydam te 40 zl z przesylka, wiedziec czy warto?

pozdr

*****
So, this is goodbye
It is time to let it go