ceny muliny - Wrocław

1. Data: 2003-08-06 12:00:45

Temat: Re: ceny muliny - Wrocław
Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko czy we wszystkich pasmanteriach we Wrocławiu (ja odwiedziłam
> tylko 8) ceny muliny DMC kształtują się na poziomie 2,2 - 2,4 zł?
>
> Pozdrawiam
> Elen

Na Jedności Narodowej: DMC - 1.90 Anchor - 1.80,
na Horbaczewskiego DMC i Anchor - 2.00.
Pozdrówki,
Iw.

1. Data: 2003-08-06 12:36:05

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iweczka" <i...@p...pl> napisał w wiadomości

> Na Jedności Narodowej: DMC - 1.90 Anchor - 1.80,
> na Horbaczewskiego DMC i Anchor - 2.00.
> Pozdrówki,
> Iw.

Na Jedności NArodowej w nowej czy w starej pasmanteri? w którym miejscu? Bo
w nowej koło banku DMC kosztuje 2,4

E.

1. Data: 2003-08-06 13:59:09

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Jedności NArodowej w nowej czy w starej pasmanteri? w którym miejscu?
Bo
> w nowej koło banku DMC kosztuje 2,4
>
> E.
Nie wiem czy stara, czy nowa, bo trafiłam na nią przypadkiem. Kupowałam tam
przed miesiącem koraliki - był duży wybór. Więcej nie mogę pomóc, ale banku
nie zauważyłam raczej.
Iw.

1. Data: 2003-08-06 23:25:11

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taniej jest przy Kolejowej, pod nasypem. DMC kosztuje 1,9 zł.
Wczoraj trafiłam przypadkiem na pasmanterię przy ul. Haukego-Bosaka
Mulina DMC i Anchor była po 2.00 zł.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

> Mam pytanko czy we wszystkich pasmanteriach we Wrocławiu (ja odwiedziłam
> tylko 8) ceny muliny DMC kształtują się na poziomie 2,2 - 2,4 zł?
>
> Pozdrawiam
> Elen

polska sztuka ludowa (haft, ceramika...)
Rękawice kuchenne
[xxx] Prośba o wyjaśnienie
Żoliborz spotkanie
makowa panienka