chcę kupić robota

1. Data: 2005-03-08 22:05:15

Temat: Re: chcę kupić robota
Od: Ula <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam to ustrojswo ze dwa miesiące temu. Solidny, trochę głośny,
dobrze wyposażony. Sprawdza się dobrze: kroi, sieka, rozdrabnia, ubija,
świetnie wyrabia ciasto drożdżowe i na makaron itp. Duuużo lepszy od
poprzednika Philipsa. Zapłaciłam w sklepie internetowym 500,00 zł (z
przesyłką).
Pozdrawiam
Ula

1. Data: 2005-03-15 17:41:57

Temat: chcę kupić robota
Od: "jeanne76" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jeanne76

"Absolutnie każdy człowiek jest zdolny do czynu, którego musiałby
się wstydzić. Dobrze jest mieć tę świadomość. Sztuka polega na tym, żeby
tego czynu nie popełnić" - Ignacy Borejko ;)

1. Data: 2005-03-17 09:35:38

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę kupić robota
> Ważne żeby kroił rozdrabniał (mielił mięso), ścierał ziemniaki na placki i
> najlepiej żeby za mnie gotował ;)

ja też chcę - i coby jeszcze plecki wymasował wieczorkiem, a potem tak go
pstryk... i wyłączyć :-P

Jini, która nie mogła się powstrzymać ;-)

*
... wiosna wiosna wiosna wiosna...

1. Data: 2005-03-17 20:24:06

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jini" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> ja też chcę - i coby jeszcze plecki wymasował wieczorkiem, a potem tak go
> pstryk... i wyłączyć :-P

no coś Ty... wtedy trzeba go dopiero podkrecić na wyższe obroty ;)

Margola, co też nie mogła

1. Data: 2005-03-18 12:16:42

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no coś Ty... wtedy trzeba go dopiero podkrecić na wyższe obroty ;)

... no tak, święta za pasem - niech dwa razy szybciej sprząta i dobre rzeczy
gotuje ;-)

Jini aniołek, który udaje że nie zrozumiał ;-)

chcę kupić robota
typowy posiłek węgierski
salatka/surówka z dużą ilością jabłka?
sałata