galareta z nóżek

1. Data: 2005-03-15 18:25:00

Temat: galareta z nóżek
Od: "andrzej" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapytanie czy jak robi się galaretę to wszystkie przyprawy dodaje się w
trakcie gotowania nóżek ,czy po oddzieleniu kostek

1. Data: 2005-03-15 20:31:50

Temat: Re: galareta z nóżek
Od: "andrzej" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-03-15 20:38:41

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "andrzej" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

Z czym??????????????
Napisz dokładnie o co Ci chodzi to napiszę Ci jak ja to robię.
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-03-15 21:03:55

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "andrzej" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z czym??????????????
> Napisz dokładnie o co Ci chodzi to napiszę Ci jak ja to robię.

No dobra! I tak Ci napiszę.
Ja gararetę robię tak: Do gara (dużego) wkładam golonkę, 2 świńskie
(ogolone) nogi, kawałek wołowiny z kością. Zalewam wszystko zimną wodą
i baaaaardzo, baaaardzo powoli zagotowuję - jak zagotujesz za szybko,
to rosół nie będzie przejrzysto-złoty tylko mętny. Zbieram szumowiny
(bo lubię), dorzucam liścia laurowego i zielska angielskiego, solę
wodę. Gotuję na małym ogniu, aż golonka będzie miękka, wtedy wyjmuję ja
z gara i zjadam na obiad, a resztę dalej gotuję, aż się rozpadnie (no
może oprócz woła - tego wyciągam jak zmięknie). Na jakieś pół godziny
przed końcem dorzucam całą marchewkę, a na 10 minut przed końcem
przypaloną cebulę. Później wyjmuję wszystko z gara, a rosół przecedzam
przez sitko, obieram mięsko z kości - co się nadaje siekam i wrzucam z
powrotem do rosołu, resztę wyrzucam. Marchewkę kroje w plasterki i też
wrzucam do rosołu. 1-2 ząbki czosnku bardzo, ale to bardzo drobno
siekam i do rosoła. Jeżeli rosół jest wystygnięty, to go podgrzewam
jeszcze raz, dosalam, dopieprzam, mieszam i koniec.
Acha! Piszę żeby wrzucać mięso do rosoła, bo u mnie garareta zastyga w
garnku, jeśli chcesz sobie zrobić ślicznościowe galaretki, to poukładaj
najpierw mięso w salaterkach, udekoruj marchewką i czym tam jeszcze
chcesz i powoli (żeby się wszystko nie rozpieprzyło) zalewaj rosołem.
Acha! Cebulę wyrzuć!
Dobra! To chyba wszystko, jak sobie coś przypomnę to dopiszę. Mam
nadzieję że o to właśnie Ci chodziło.
Ania

1. Data: 2005-03-15 21:44:22

Od: "piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Tak dokładnie piszesz o tej galarecie. A może tak samo
mogłabyś powiedzieć, jak zrobić pasztet, na przykład z kury? Dzięki.

1. Data: 2005-03-15 22:21:13

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Dobra! To chyba wszystko, jak sobie coś przypomnę to dopiszę. Mam
> nadzieję że o to właśnie Ci chodziło.

A majeranek?

--
richo

1. Data: 2005-03-15 22:59:07

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał w
wiadomości news:d17nd5$mja$2@nemesis.news.tpi.pl...

> A majeranek?

????????????
Majeranek daję tylko do fasolki po bretońsku i zupy grochowej ;-)
Ania

1. Data: 2005-03-15 23:02:51

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> Tak dokładnie piszesz o tej galarecie. A może tak samo
> mogłabyś powiedzieć, jak zrobić pasztet, na przykład z kury? Dzięki.

Przykro mi, ale muszę Cię rozczarować, pasztet jadam rzadko i kupuję go
w sklepie, nie mam bladego pojęcia (no może blade to mam) jak się
pasztet robi ;-)
Ania

1. Data: 2005-03-15 23:25:55

Od: "andrzej" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-03-16 01:51:15

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
DEBIL!!

--
"Życie jest nie zdrowe, a sufity zawsze są gotowe żeby spaść na
głowę..."

chcę kupić robota
chcę kupić robota
typowy posiłek węgierski