chce malowac

1. Data: 2003-09-11 10:20:06

Temat: chce malowac
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

chciałabym robic pokazy makijazów w perfumeriach ale nie wiem jak sie za to
zabrac,szukac kontaku z firmami kosmetycznymi czy z wlascicielem perfumerii?
moze ktos cos wie na ten temat?
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-09-11 20:13:56

Temat: Re: chce malowac
Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
>
> chciałabym robic pokazy makijazów w perfumeriach ale nie wiem jak sie za
> zabrac,szukac kontaku z firmami kosmetycznymi czy z wlascicielem

nie wiem ale tak sobie mysle ze na twoim miejscu probowalam bym w obu
miejscach :)
Nie wie skad jestes ale jesli o perfumierie chodzi to chyba byloby ci
latwiej w mniejszych miasteczkach (okolicznych) bo tam takie rzeczy sa
rzadsze a co za tym idzie bardziej atrakcyjne...
tak mi przyszlo do glowy :)

pozdrawiam
iska

KROSTKI POD PACHAMI