chcę otworzyć punkt apteczny

11. Data: 2003-12-09 21:17:25

Temat: Re: chcęotworzyć punkt apteczny
Od: j...@p...fm (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Adam" <s...@o...pl>
> w cyzm ma racje? w tym ze jest chamem odpowiadajac w ten sposob na list?
> publicznie?

Wiecej luzu panie magistrze! Moze nie uzywasz nigdy takiego tonu?
Mnie studia nauczyly czegos wiecej niż jak zadzierac nosa i robić z siebie
bufona. A dla niektorych tutaj wazniejsza jest forma niz tresc, zwlaszcza
jesli nie maja zadnego rzeczowego argumentu. Pewnie moj adwersarz sam
pracuje w aptece, gdzie szefem jest czlowiek po zawodowce a ludziom wciska
sie "karty stalego pacjenta" niczym na stacji benzynowej...

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

12. Data: 2003-12-09 22:05:14

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek O. wrote:
> [...]

nie jestem magistrem

> Moze nie uzywasz nigdy takiego tonu?
> Mnie studia nauczyly czegos wiecej niż jak zadzierac nosa i robić z
> siebie bufona.

nie rozumiem co to ma do rzeczy? nie zadzieram nosa, poprostu zwrocilem ci
uwage ze tytul ktory nabyleś drogą nauki upowaznia cie do zachowania innego
niz meneli pod budka z piwem. i tylko tyle.

>A dla niektorych tutaj wazniejsza jest forma niz
> tresc, zwlaszcza jesli nie maja zadnego rzeczowego argumentu.

a tutaj tez sie mylisz. tresci w twoim poscie nie bylo. ot, troszke żali,
ale zadnych konstruktywnych propozycji, poza ogolnikami typu "nasze
srodowisko powinno byc bardziej zwarte" czy "pozwalamy sie pomiatac
rzeznikom czy innej swoloczy". nonsens. i bzdury.

> Pewnie
> moj adwersarz sam pracuje w aptece, gdzie szefem jest czlowiek po
> zawodowce a ludziom wciska sie "karty stalego pacjenta" niczym na
> stacji benzynowej...

pewnie . sprawdz to. a zanim nie sprawdzisz - zamilknij, bo tylko wstyd
przynosisz innym farmaceutom.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

13. Data: 2003-12-09 22:38:12

Od: j...@p...fm (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
innego
> niz meneli pod budka z piwem. i tylko tyle.

Ty chyba nigdy nie byles pod budka z piwem.
A swoja droga, skoro nie jestes farmaceuta, to dlaczego zabierasz glos w
sprawach o ktorych nie masz pojecia?
End of topic

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

14. Data: 2003-12-09 23:14:54

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek O." <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ty chyba nigdy nie byles pod budka z piwem.
> A swoja droga, skoro nie jestes farmaceuta, to dlaczego zabierasz glos w

Nie jesteś rootem tego topicu aby go kończyć. Pisząc z akademika
najwyraźniej również nie jesteś farmaceutą, a że nie znasz znaczenia
rzeczownika "magister" dopiero naukę zaczynasz i to źle zaczynasz :(

15. Data: 2003-12-10 12:44:08

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:000c01c3bea5$0a14c340$6b01c90a@jacek,
niejaki(a): Jacek O. z adresu <j...@p...fm> napisał(a):

> A swoja droga, skoro nie jestes farmaceuta, to dlaczego zabierasz
> glos w sprawach o ktorych nie masz pojecia?

nie musze byc farmaceutą zeby miec 'zielone' pojecie, ktorego tobie
najwyrazniej brakuje.

Adam

16. Data: 2003-12-10 15:25:56

Od: j...@p...fm (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

To taka narodowa specjalnosc, ze my, Polacy znamy sie na wszystkim poczawszy
od ekonomii i pilki nozej skonczywszy jak widze na farmacji

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

17. Data: 2003-12-10 15:30:56

Od: j...@p...fm (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

Brawo Sherlocku. Zapomniales tylko ze prawo do mieszkania w akademiku maja
stazysci i doktoranci.
End of topic oznacza zakonczony temat dla mnie.
Skoro dla niektorych ton wypowiedzi jest wazniejszy niz tragiczne sprawy
ktore poruszylem to szkoda slow. Ale jesli ja bylbym zalozmy spawaczem, to
takze nie wiedzialbym o czym tu sie mowi.

> [...]

najwyraźniej również nie jesteś farmaceutą, a że nie znasz znaczenia
rzeczownika "magister" dopiero naukę zaczynasz i to źle zaczynasz :(

-----------
Ciebie tez stac na karte kredytowa
>>> http://link.interia.pl/f1791

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

18. Data: 2003-12-10 15:36:23

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może byście się przenieśli z dyskusja na priv, zamiast zaśmiecać grupę
awanturami?

19. Data: 2003-12-10 16:12:37

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brawo Sherlocku. Zapomniales tylko ze prawo do mieszkania w akademiku maja
> stazysci i doktoranci.

....i odrabiają na grupie science lekcje z niezgodności recepturowych :),
oj profesorze Osicki, przesadziliście ;)

20. Data: 2003-12-10 16:25:52

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:001101c3bf31$e0e71850$6b01c90a@jacek,
niejaki(a): Jacek O. z adresu <j...@p...fm> napisał(a):

> To taka narodowa specjalnosc, ze my, Polacy znamy sie na wszystkim
> poczawszy od ekonomii i pilki nozej skonczywszy jak widze na farmacji

znaczy wg ciebie "mam tytul mgr farm=znam sie na farmacji"? jakos tego po
twoich postach nie widac. poza tym na twoje zazalenia jakby ci
odpowiedzialem, i nawiazalem tez wtedy do sposobu wypowiedzi. wiesz - tresc
jest najwazniejsza, ale forma tez jest wazna. moze jeszcze tego nie wiesz,
ale mam nadzieje ze kiedys sie dowiesz. oby bez konsekwencji.

to chyba tyle w tym temacie. dyskusja z toba o netykiecie i dobrym
wychowaniu przestaje mnie bawic. dobrze mówia - dobrego wychowania sie nie
da nauczyc - to cos co wynosi sie z domu.

Adam

Ile jest magnezu w...magnezie ?
zdolnosci umyslowe...
małe pytanko ale bardzo ważne ..