chce sprobowac....

następny post »
From: "Gisia" <g...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: chce sprobowac....
Date: Mon, 3 Mar 2003 17:57:37 +0100
Sender: g...@b...pl@as2-119.starogard.dialup.inetia.pl

Witam wszystkich grupowiczow!
Wlasnie od wczoraj stosuje MM...
Bardzo prosze o przepisy, bo mam wrazenie, ze chyba niezbyt umiejetnie locze
dania. (ksiazka "Szczupla bez wyrzeczen) przeczytana dopiero raz, wiec
jeszcze zasady nie utrwalone ) :)
Dzis jadlam rano: jablko (na czczo)
potem: jajecznica i salatka z kapusty pekinskiej z oliwa, pomidorami,
ogorkami i oliwkami
do obiadu pogryzalam orzeczki ziemne
na obiad byly :brokuly, kalafiory i zielona fasolka szparagowa z odrobina
oliwy (mix mrozonkowy) i duszony sznycel cielecy i plaster zoltego sera
mam jeszcze w planach kolacje- jogurt 0% Danone z brzoskwiniami..
aha.... niestety byla tez wpadka: zjadlam tez 5 daktyli (a potem jak
zobaczylam ich indeks, to mi wlosy stanely deba! :) )
czy ja sie przypadkiem za bardzo nie objadam? cos mi sie tego wszystkiego
wydaje baaaaaaaardzo duzo i to mnie nieco przeraza....
I czy aby dobrze to polonczylam?
Prosze o wskazowki!
Pozdrawiam wszystkich serdecznie- Gisia