chemoroidy a blokada

1. Data: 2005-02-25 13:27:55

Temat: chemoroidy a blokada
Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam u proktolega z dolegliwościami w okolicy kości ogonowej. Lekarz
stwierdził, że trzeba wykonac blokadę i umówił mnie na kolejną wizytę. Moje
pytanie czy ktoś miał coś takiego wykonywane?na czym to polega? czy może
miec jakieś skutki uboczne?
Zastanawiam się czy nie zasięgnąc opini jeszcze innego lekrza.

Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2005-02-25 15:01:11

Temat: Re: chemoroidy a blokada
Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*TU* napisał(a):

> [...]
> polega? czy może miec jakieś skutki uboczne?
> Zastanawiam się czy nie zasięgnąc opini jeszcze innego lekrza.

z tego co pamiętam "blokada", polega na tym, że wstrzykuje się w dane
miejsce środek przeciwbólowy, działa on w tylko tym konkretnym miejscu,
poprzez pozbawienie czucia (mówiąc językiem laika - wyłancza na pewien czas
komórki nerwowe)

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-02-25 20:23:15

Od: "zbyszek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najbardziej zasięgnąć: jeśli dolegliwości dotyczą kości ogonowej (a ściślej
mówiąc guzicznej), to robota raczej dla ortopedy. Może zdarzyło Ci się np. siąść
z rozmachem na wspomnianą część anatomii ?? :-).Wówczas może Ci pomóc
przeprowadzona fachowo terapia manualna metodą PIRM. No a jeśli są to hemoroidy
- to blokada nie ma sensu, chyba że pomyłka dotyczy nazwy i chodzi o stosowane
niekiedy jeszcze zastrzyki "dohemoroidowe" (ale mi wyszedł nowotwór słowny).
Pozdrowienia Zbyszek
> [...]
> miec jakieś skutki uboczne?
> Zastanawiam się czy nie zasięgnąc opini jeszcze innego lekrza.

Ból w okolicach mostka
Uszkodzenie nerwu łokciowego
Alkochol po operacji wyrostka?
nadcisnienie tetnicze - potrzebna przykladowa ankieta
udar mozgu - studium przypadku