chł-zamr. amica vs siemens

1. Data: 2003-10-01 22:04:15

Temat: chł-zamr. amica vs siemens
Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
hmm, dumam którą wybrać:
Amica ACZ 3101 (3105), tańsza, agregat electroluxa, mniejsze zuzycie energii
(klasa A), jakby brzydsza czy
Siemens KG26V310 droższa, agregat matsushity, większe zużycie enrgii (klasa
B) ale ładnie z tyłu zabudowane te kratowane ustrojstwo-nie trzeba żadnych
listew coby od ściany nie odstawała
hmm, no i co Wy na to?

zdrówko

1. Data: 2003-10-03 12:05:01

Temat: Re: chł-zamr. amica vs siemens
Od: "zaz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie no chlopie nie masz trudnego wyboru.
Ja stalem prze dnim okolo 4 miesiace temu a to dlatego ze cos nie cos
slyszalem o tej amice. W moich przypuszczeniach potwierdzil mnie moj brat-
Amica chodzi glosno szczegolnie przy odszranianiu. Fakt jest estetyczna
ale...
Jeszcze jedno - nie wierz do konca klasom energetycznym. Wsztstko zalezy od
temperatrury w jakiej dokonano badan. W polsce jest to dalej nie
znormalizowane.
Wynik byl jeden - kupilem Siemensa i o dziwo tego samego nad ktorym Ty ie
zastanawiasz. Nie mam jak do tej pory problemu. C\Pracuje cichutko, PRZY
ODSZRANIANIU SLYCHAC LEKKIE BRZECZENIE ALE NIE UZIAZLIWE>
Naprawde polecam tego siemensa. Warto wydac pare groszy wiecej
Pozdrawiam zaz

ps. Nie jestem dealerem bosha czy siemensa takze co zrobisz z moja opinia to
Twoj biznes

Użytkownik "Profil1" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
(klasa
> B) ale ładnie z tyłu zabudowane te kratowane ustrojstwo-nie trzeba żadnych

Czynnik chlodzacy w chlodziarko-zamrazarkach
płyty gipsowe - kartonowe do łazienki
Mikrofalówka. Grill kwarcowy czy zwykły?
[spam] czy ktoś chce miec modną ścianę za bardzo małe pieniądze?
Okna dachowe (drewniane) a rolety.