chleb Mastemacher

1. Data: 2003-02-19 14:59:40

Temat: chleb Mastemacher
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy moglby mi ktos powiedziec jaka dokladnie nazwe ma ten chleb?
widzialam w sklepie 3 rodzaje i wszystkie mialy drozdze....
dzieki
kaska

2. Data: 2003-02-20 12:23:20

Temat: Re: chleb Mastemacher
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy moglby mi ktos powiedziec jaka dokladnie nazwe ma ten chleb?
> widzialam w sklepie 3 rodzaje i wszystkie mialy drozdze....

A co jest zlego w drozdzach? Ja kupuje Chleb pelnoziarnisty zytni z sezamem
i otrebami.I drozdze mi nie przeszkadzaja.POzdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-02-20 21:41:28

Temat: Odp: chleb Mastemacher
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to ja juz nic nie wieeeeeeem............
myslalam ze ma byc bez drozdzy...

kaska

4. Data: 2003-02-21 10:12:49

Temat: [OT] Re: chleb Mastemacher
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wroclawiu-Veget z Miekini/tu uklony w strone Misiczki-zle przeczytalam
> kiedys metke-pisalo na niej maka pszenna i zytnia pelnoziarnista,ja
> zrozumialam ,ze ta pelnoziarnista dotyczy tylko maki zytniej/ Pozdrawiam
> Hafsa_bezchlebowa

Heh. Stare czasy ;-) Mam nadzieję, że nie masz żalu? Jakby co - to
przepraszam oficjalnie tu na forum grupy :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy, ale wściekamy się,
gdy tego nie dostajemy. Dlatego jesteśmy takie fascynujące

5. Data: 2003-02-21 10:13:50

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to ja juz nic nie wieeeeeeem............
> myslalam ze ma byc bez drozdzy...
>
> kaska
Owszem,lepszy jest chleb na kwasie chlebowym,lae takiego prawie ze nie
znajdziesz.Bo jesli jest na zakwasie,to zawiera cukier lub karmel.Z kolei te
na drozdzach nie maja cukru.Drozdze to dobre zrodlo wit.B i nie widze
powodu,zeby od nich stronic.Chleb na zakwasie i bez cukru znajdziesz np.we

6. Data: 2003-02-21 14:03:48

Temat: chleb bez zdrozdzy kupilam
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

w sklepie ze zdrowa zywnoscia (we wrzeszczu - centrum handlowe)

nazywa sie: chleb chlopski "kafel" bez drozdzy

Kaska

7. Data: 2003-02-22 11:24:42

Temat: Re: [OT] Re: chleb Mastemacher
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Heh. Stare czasy ;-) Mam nadzieję, że nie masz żalu? Jakby co - to
> przepraszam oficjalnie tu na forum grupy :-)

Nie,zalu nie mam,sama gdy zobaczylam swoja pomylke chcialam to napisac,ale
nie bylo okazji,ja cie tez przepraszam.Czasem mam zle dni.Teraz kiedy jestem
w dolku,nie siadam do komputera,by kogos nie skrzywdzic...Pozdrawiam Hafsa

8. Data: 2003-02-22 11:26:11

Temat: Re: chleb bez zdrozdzy kupilam
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaskA <k...@t...pl> napisał(a):

> w sklepie ze zdrowa zywnoscia (we wrzeszczu - centrum handlowe)
>
> nazywa sie: chleb chlopski "kafel" bez drozdzy
> Widzisz to jest dowod na to,ze nie zawsze na grupie znajdziesz
odpowiedz,czasem trzeba samemu poszperac w sklepach,poczytac metki i
bedziesz zdziwona,ze tyle wiesz.Powodzenia Hafsa

Dieta na zywo
trochę OT - netykieta
do testujących
Czy są tu wegetarianie stosujący MM?