chłopiec czy dziewczynka?

1. Data: 2005-10-27 12:37:33

Temat: chłopiec czy dziewczynka?
Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Znacie może jakieś "przesądy" dotyczące płci dziecka? Mam tu na myśli np.
to, co je osoba w ciąży, co świadczy powiedzmy o tym, że to będzie
dziewczynka. Coś w tym rodzaju.
Wiem, że tak naprawdę to najszybciej i najbardziej wiarygodnie można się
dowiedzieć z USG, ale po prostu ciekawa jestem przesądów dotyczących ciąży,
a dokładnie płci dziecka. Zna ktoś moze jakieś? Nie ma znaczenia czy się
spełniają czy nie.
Pozdrawiam,
nina

2. Data: 2005-10-27 13:09:17

Temat: Re: chłopiec czy dziewczynka?
Od: Mała Ruda <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <i...@o...pl> napisał w wiadomości
Witam!
Znacie może jakieś "przesądy" dotyczące płci dziecka? Mam tu na myśli np.
to, co je osoba w ciąży, co świadczy powiedzmy o tym, że to będzie
dziewczynka.

Ja słyszałam że jak jesz słodkie to bedzie dziewczynka a jak kwaśne to chłopak - u
mojej kumpelki sie sprawdziło (przez całą ciążę wcinala kiszone ogórki i kapustę) u
nas w rodzinie było całkiem odwrotnie (moja mama zjadała "tony" najkwaśniejszych
jabłek a urodziła mnie :-))

Mała Ruda (jadłam wszystko "nijakie" bo dieta cukrz.i wątrobowa) i Ewcia

3. Data: 2005-10-27 18:05:28

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciąży,
> a dokładnie płci dziecka. Zna ktoś moze jakieś? Nie ma znaczenia czy się

słodycze - dziewczynka
Konkrety (ogórki kiszone, śledzie)- chłopak

U mnie się sprawdziło, szczególnie uporczywie w pierwszej ciąży.

Gosia

4. Data: 2005-10-27 18:08:46

Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <i...@o...pl> napisała ...

> po prostu ciekawa jestem przesądów dotyczących ciąży, a dokładnie płci
> dziecka. Zna ktoś moze jakieś? Nie ma znaczenia czy się spełniają czy nie.

Ładnie wyglądasz w ciąży = chłopak.
Brzydko wyglądasz w ciąży = dziewczynka (bo zabiera matce urodę ;-))).

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2005-10-27 18:37:54

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "..." <i...@o...pl> napisała ...

> Ładnie wyglądasz w ciąży = chłopak.
> Brzydko wyglądasz w ciąży = dziewczynka (bo zabiera matce urodę ;-))).

Hmmm... fajne te przesądy - ja znam jeszcze taki - jak brzuch jest mocno
wystający - chłopak, jak większy i "rozlany" - dziewczynka.

Mam chłopca i dziewczynkę. W obu ciążach miałam lepszą niż zwykle cerę, w
obu identyczny kształt brzucha i w obu ochotę na podobne rzeczy (tzn i
kiszone ogórki i słodkości)... :)
O.

6. Data: 2005-10-28 16:19:07

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> słodycze - dziewczynka
> Konkrety (ogórki kiszone, śledzie)- chłopak
>
> U mnie się sprawdziło, szczególnie uporczywie w pierwszej ciąży.

U mnie nie - całą osatnią ciążę żarłam straszne ilości czekolady. I co?

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

7. Data: 2005-10-28 19:34:29

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Mam chłopca i dziewczynkę. W obu ciążach miałam lepszą niż zwykle cerę, w
> obu identyczny kształt brzucha i w obu ochotę na podobne rzeczy (tzn i

A ja dla odmiany inaczej wygladałam w obu ciążach, inne miałam chęci
żywieniowe i w ogóle wszystko było inne. Mam dwie córki.
Tatiana

8. Data: 2005-10-28 21:47:57

Od: "karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:djtugt$k9h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>

> A ja dla odmiany inaczej wygladałam w obu ciążach, inne miałam chęci
> żywieniowe i w ogóle wszystko było inne. Mam dwie córki.

A ja mam trójkę i z każdą ciążą było inaczej. Nic nie sprawdziło się z tych
przesądów. To bzdury. A

9. Data: 2005-10-29 00:17:53

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dju6bg$jp4$1@nemesis.news.tpi.pl,
karola <h...@w...pl> napisał/a:
> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
> wiadomości news:djtugt$k9h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A ja mam trójkę i z każdą ciążą było inaczej. Nic nie sprawdziło się
> z tych przesądów. To bzdury. A

Jak można mieć 3 ciące 3-jako odmienne?
Też uważam, że to bzdury, ale 3 c\ałkiem _różne_ ciąże to lekka presada ;-)
Pozdrawiam
Tatiana
--
Przyjemność ma się do szczęścia mniej więcej tak,
jak drzewa do ogrodu; nie ma ogrodu bez drzew, ale drzewa,

10. Data: 2005-10-29 15:11:32

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja ciotka mówiła:
pępek wklęsły chłopak
wypukły - dziewczyna

Oczywiście moja żona ma dwoje chłopaków, i z pierwszym miała wklęsły, z
drugim wypukły :>.
pozdr. krzysiek

Podsumowanie debaty o populizmie
Znowu Polska wybrała populizm
Czy ja jestem nienormalny
ślub a rodzinnne
Komórki macierzyste szansa na zdrowie i życie