choinka

1. Data: 2003-12-25 19:13:31

Temat: choinka
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam choinkę, podobno jest to jodła koreańska.Śliczna.Stoi ubrana jak
choinka od soboty /31.12/ .Podlewam codziennie. I co dalej? Chciałabym ją
wysadzić na działkę, ale nie wiem kiedy to zrobić i jak długo trzymać ją w
domu.Przecież nie wystawię jej nawet na balkon w lutym bo może być ziąb.Czy
jestem juz do,,ciepła" skazana na kwiatek prawie do sufitu?

2. Data: 2003-12-25 19:38:31

Temat: Re: choinka
Od: "Roman" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domu.Przecież nie wystawię jej nawet na balkon w lutym bo może być ziąb.Czy
> jestem juz do,,ciepła" skazana na kwiatek prawie do sufitu?

Pewnie się nieźle rozhartuje.Jeżeli była kopana na "żywca"( wykopana z gruntu
bez wcześniejszego przygotowania ), ciężko będzie z niej coś zrobić. Jeśli
rosła w doniczce może się uda. Po rozebraniu "oczywiście z bombek" wynieś ją w
zaciszne miejsce i owiń podwójnie cieniówką, zabezpiecz bryłę korzeniową
(najlepiej zadołować z donicą), podlewaj. Życzę powodzenia Roman

3. Data: 2003-12-25 19:43:19

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno był w niej hodowana, ale kto to wie na pewno? Ja chcę ją wywieźć na
Mazury i tam posadzić.

4. Data: 2003-12-25 19:52:44

Od: "Roman" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno był w niej hodowana, ale kto to wie na pewno? Ja chcę ją wywieźć na
> Mazury i tam posadzić.

Zajrzyj do doniczki.Zobacz co jest z tymi korzeniami.
Pozdrawia Roman

5. Data: 2003-12-25 20:23:51

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę dzisiaj zaglądać, bo jest ozdobiona aż do ziemi.Na razie niech
sobie ślicznie wygląda, a dopiero po rozebraniu mogę zbadać jej
korzonki.Myślę, że jak będę onią dbała to ona będzieozdobą mojej działki
mazurskiej, prawda?

6. Data: 2003-12-25 22:42:14

Od: "Stach" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wykonywałem ten manewr od kilku lat i niestety max. okres to 2 tygodnie a
potem Musisz ją wynieść na zewnątrz, w przeciwnym wypadku niestety uschnie.
Wesołych Świąt
polas

świerk srebrny
ciekawe...