chore pomidory

1. Data: 2003-06-25 21:33:29

Temat: chore pomidory
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

hallo witam.
szukalem w archiwum cos na temat chorob pomidorow. nic jednak nie znalazlem.
czyzby wasze byly zdrowe. nie wierze.u mnie zaczynaja sie zwijac liscie w
rolke. nie wiem czym je potraktowac. u znajomych juz na zielonych widzialem
brazowe plamki. pozdr.
zbad

2. Data: 2003-06-25 23:39:52

Temat: Re: chore pomidory
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-06-27 19:31:18

Od: "Robert S" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli jest się pewnym że choroba wirusow a nalepiej zapobiegawczo spryskac
mlekiem rozieńczonym w wodzie na 10 l wody 1 l mleka jedyny problem jeżeli
mieszkacie w mieście to to że musi to byyć mleko krowie nie przetwożone
czyli kartoniki odpadają

4. Data: 2003-06-28 20:52:18

Od: "Robert S" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

być może zaraza ziemniaka?

5. Data: 2003-06-29 14:00:35

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>Dzieki za sugestie. Rzeczywiscie trudno jest stwierdzic od czego ta choroba
jest. Pomidor jest tak delikatna roslina, ze wszystko moze mu zaszkodzic.
Apropos czy to prawda ze pomidorow nie powinno sie podlewac z weza ani lisci
tylko bezposrednio do gleby, jesli tak to jakie jest tego naukowe wyjasnienie
czy moze to tylko jakies zabobony. Faktem jest ze z poczatku rolowaly sie
liscie,potem zolkly, a teraz zaczynam juz wyrzucac niedojrzale owoce, ktore
robia sie od dolu brazowe. Chcialem choc w swoim ogrodzie wychodowac nie
pryskane warzywa lub owoce ale widze ze sie nie da. I w nastepnym roku musze
odpowiednio je napompowac. Pozdr.

6. Data: 2003-06-29 18:02:57

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> tylko bezposrednio do gleby, jesli tak to jakie jest tego naukowe wyjasnienie
> czy moze to tylko jakies zabobony.

To fakt, nie zabobony. Taką informację wyczytałam w kilku działkowcach i
dowiedziałam się od "swojego doradcy".

pozdrowienia
ania

7. Data: 2003-06-29 18:55:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@p...onet.pl> wrote in message
> jest. Pomidor jest tak delikatna roslina, ze wszystko moze mu zaszkodzic.
Chcialem choc w swoim ogrodzie wyhodowac nie
> pryskane warzywa lub owoce ale widze ze sie nie da. I w nastepnym roku
musze
> odpowiednio je napompowac. Pozdr.

O zarazie ziemnaczanej raczej nie może być mowy - jest zbyt słonecznie i
sucho. To jakieś inne grzybowe świństwo. Zmień odmianę w przyszłym roku.

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Czy w szkołach obecnych nie uczą o h o d o w a n i u ? U którejś z
rzędu osoby widzę to samo i zaczynam się wkurzać pomału:-(

8. Data: 2003-06-29 18:58:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<c...@o...pl> wrote in message news:4aac.00001896.3eff29d1@newsgate.onet.pl...

> To fakt, nie zabobony. Taką informację wyczytałam w kilku działkowcach i
> dowiedziałam się od "swojego doradcy".

"Nie powinno sie" to nie zaden fakt, tylko opinia. Z ktora mozna sie zgadzac
lub nie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-06-29 19:09:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas deszczu czarna rozpacz,pozostaje tylko
włosy rwać z głowy:))

Pozdrawia boletus

10. Data: 2003-06-29 19:20:40

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bdndev$s0a$1@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> P.S. Czy w szkołach obecnych nie uczą o h o d o w a n i u ? U którejś > z
rzędu osoby widzę to samo i zaczynam się wkurzać pomału:-(

Hejka. Basiu tylko się nie wkurzaj, nawet pomału, bo użytkownik ibis13
nie chce hodować lecz chce chodowac pomidory, co oznacza, że w genach nie
będzie im grzebał. ;-)
Pozdrawiam duszno Ja...cki

Skleroza
'Diana'