chore ryby?

1. Data: 2001-06-25 11:22:02

Temat: chore ryby?
Od: "Tomek Niemiec" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
wlasnie rozbudowalem oczko wodne
teraz ma 7m/3,4 a glebokosc na 1,7 zaleznie od miejsca
posadzilem nowe rosliny, zapuscilem kaskade z duzym filtrem, no i wpuscilem
ryby: na poczatek 10 malych jazi, no i 5 calkiem sporych koi.
Ale na jaziach zaczely pojawiac sie czarne plamy, a potem zaczely korkowac.
mam juz dwa trupli. Nie wiem co to za cholera i boje sie o te wieksze.
Jaka jest wasza rada?
Czy mieliscie podobne doswiadzcenia i czy znacie na to lekarstwo?
bede wdzieczny za podpowiedz
uklony,
tn

2. Data: 2001-06-25 11:58:15

Temat: RE: chore ryby?
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Tomek Niemiec

> [...]
> te wieksze.
> Jaka jest wasza rada?
> Czy mieliscie podobne doswiadzcenia i czy znacie na to lekarstwo?

Grzybek jakiś. Miałam to samo, ale wczesną wiosną (jedna ofiara). Nie
mam pojęcia, jaki, kupiłam w sklepie zoologicznym preparat
antygrzybowy (jutro podam nazwę), przeszło jak ręką odiął.

Obiawy były takie, że na skrzelach pojawiały się czarne plamy, rybka
była osłabiona i jakby nieco spuchnięta.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

3. Data: 2001-06-25 12:06:27

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomku,
U mnie w takich przypadkach pomaga Tetra Pond Care.
Ma on teraz nowa nazwe, ale w sklepach powinni
wiedziec o co chodzi.
W ubieglym roku na wiosne rybki zalapaly grzybice pletw,
wydawalo sie ze pare padnie, ale uratowaly sie wszystkie.

U Ciebie zmiana wody i w ogole nowe srodowisko moglo spowodowac
te choroby. Trzebaby albo uzdatnic/odkazic wode, albo odczekac
pare tygodni przed wpuszczeniem ryb.

Pozdrawiam,
Krzysztof

4. Data: 2001-06-25 15:49:24

Od: "Tomek Niemiec" <t...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne,
jutro ruszam na poszukiwania
o efektach napisze
pozdrawiam
tn

jak rozmnozyc leszczyne
koty w ogrodzie! jak je delikatnie zniechęcić?
trawnik - mam nadzieję. że pytanie ostatnie... :-)
Masz problem z wodą lub ściekami?
Czysta woda, baseny, filtry, oczyszczalnie ścieków - doradztwo, sprzedaż.