chore zatoki:(

21. Data: 2005-11-01 10:20:20

Temat: Re: chore zatoki:(
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości
news:dk79or$peo$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> Wiesz, z "polecanymi" lekarzami miałąm nieraz przykre doświadczenia -
> prywatna wizyta jest droga, lekarz ma mało czasu dla pacjenta i nos wysoko
> zadarty do góry. Tak było np. u krajowego konsultanta d/s laryngologii, u
> którego byłam w Warszawie.
> Wizyta kosztowała 150 złotych, trwała 3 minuty i nie udało mi się zadać
> ani
> jednego pytania (bo mi przeywał). Jakw końcu coś z siebie wykrztusiłam -
> nie
> raczył odpowiedzieć. Nigdy więcej.

ale jak ide do przypadkowego lekarza, to w 9 przypadkach na 10 wyrzadza mi
krzywde bledna diagnoza:( niezaleznie, czy jest mily, czy az tak
niegrzeczny, ze wychodze z placzem. niestety mam tak zle doswiadczenia z
lekarzami, ze szkoda gadac. nie wiem, czy jest wogole sens konsultowac.
ostatnio jak cos konsultowalam u 5 lekarzy - to dostalam 5 zupelnie innych
diagnoz - zalamka:(

22. Data: 2005-11-03 08:27:25

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 31 Oct 2005 19:52:19 +0100, na pl.sci.medycyna, siliana napisał(a):

> - prywatnie ceny OD 10.000 zl

Zatoki można oczyścić bez problemu i bez wydawania kasy. Ja to zrobiłem i
nie mam już komplikacji z zatkanym nosem.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Oceimniali
Rak jelita grubego i odbytu
dentysta, znieczulenie, bol szczeki
Mieczaki jak usuwac
Re: Przewlekła infekcja dróg oddechowych