dentysta, znieczulenie, bol szczeki

1. Data: 2005-10-28 19:28:02

Temat: dentysta, znieczulenie, bol szczeki
Od: Michal <nospam@pleasepl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam nastepujacy problem:
Nieco ponad tydzien temu mialem latany zab u dentysty. Otrzymalem
zastrzyk, ktory dentystka wstrzyknela nie w dziaslo kolo zeba tylko tak
jakby w "zawiasy szczeki". Oczywiscie znieczulenie zadzialalo, nic nie
czulem lacznie z polowa twarzy. Niestety jest i efekt uboczny, mianowicie
bol w "zawiasach". Nie moge ruszac dolna szczeka do przodu, gdyz cos mnie
"blokuje" w zawiasie, w ktory mialem zastrzyk. Pozatym czuje wtedy silny
bol. Nastepna wizyte mam po swietach i oczywiscie nie omieszkam
poinformowac o wszystkim dentystki. Czy do tego czasu ktos moglby mi
powiedziec co moze mi dolegac? Czy ktos mial podobne problemy? Dzieki i
pozdrawiam.

2. Data: 2005-10-31 09:03:44

Temat: Re: dentysta, znieczulenie, bol szczeki
Od: "Magda" <w...@i...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <nospam@pleasepl> napisał w wiadomości
> [...]
> poinformowac o wszystkim dentystki. Czy do tego czasu ktos moglby mi
> powiedziec co moze mi dolegac? Czy ktos mial podobne problemy? Dzieki i
Doktor zaaplikowala znieczulenie przewodowe tzn.znieczuliło polowe zuchwy,
polowe jezyka i kat ust.W czasie zabiegu mogło dojsc do jakiegos
nieznacznego uszkodzenia stawu skroniowo-zuchwowego,albo porazenia nerwu
,które jest odwracalne ale moze dłuzej trwac.W takich przypadkach pomocne
jest naswietlanie bolacej okolicy.

Mieczaki jak usuwac
Re: Przewlekła infekcja dróg oddechowych
Opóźniający się okres...
Prostavasin
Tymczasowa korekta wzroku - soczewki