choroba

1. Data: 2000-03-12 17:29:25

Temat: choroba
Od: "zenobiusz" <p...@b...gnet> szukaj wiadomości tego autora

czesc. mam wrazenie ze jestem chory. ze to rak albo cos innego. A jak mi nic
nie jest przejmuje sie jeszcze bardziej bowiem to chyba cisza przed burza.
Czasami ogarnia mnie uczucie ze cialo rozklada sie od srodka ze pelzaja w
nim biale robaki i czerwone glizdy plywaja we krwi. Na poczatku to mnie
bawilo ale teraz to staje sie wkurzajace. CO mi jest? JAK SIE LECZYC BO
TABLETKI NIE POMAGAJA....

1. Data: 2000-03-12 19:14:11

Temat: Odp: choroba
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zenobiusz <p...@b...gnet> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> bawilo ale teraz to staje sie wkurzajace. CO mi jest? JAK SIE LECZYC BO
> TABLETKI NIE POMAGAJA....

Nie rob se jaj, tylko lec do psychiatry.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-03-13 00:57:45

Od: "Darek" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rob se jaj, tylko lec do psychiatry.

Wcześniej jednak zagladnij do psychologa. Odpowiednia terapia powinna pomoc,
ale wczesniej poprostu pomysl dobrze co moze byc przyczyna. Jesli sobie to
uswiadomisz bedziesz mogl sie temu przeciwwstawic.
Pozdrawiam.
Darek S.

1. Data: 2000-03-13 07:48:31

Temat: Re: choroba
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
zenobiusz <p...@b...gnet> wrote in message
> [...]
> nim biale robaki i czerwone glizdy plywaja we krwi. Na poczatku to mnie
> bawilo ale teraz to staje sie wkurzajace. CO mi jest? JAK SIE LECZYC BO

1. Uprawiaj cwiczenia fizyczne, najlpiej 20 do 60 minut dziennnie
(znalezienie czegos wlasciwego moze zajac Ci pare lat,
sprobuj: Aikido, lub Qigong, ... )

2. Przeanalizuj swoja relacje psychiczna z "robakami", "glizdami"
(zapewne masz do nich bardzo negatywne nastawienie,
nalezy to zmienic).

3. Tabletek lepiej nie lykac, psychologom nic nie opowiadac,
to woda na ich mlyn.

4. Raz na rok zrobic komplet badan, zeby jednak nie zaniedbac.

A.

Czy trzeba kochać swego partnera seksualnego?
Re: Czy śmierć jest czymś realnym?
Re: zwolnienie z wojska
Re: warto przeczytac
Jesteś samotny ..?