choroby duszy i ciała

1. Data: 2003-02-25 14:40:10

Temat: choroby duszy i ciała
Od: "Edyta M" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam siostrę chorą na anoroksję i bulimię , obecnie jest w szpitalu , jej
psichika jest wyczerpana , czy możecie mi pomóc , znacie jakieś adresy
zbiorowych grup o podobnym uzależnieniu, spotkania z różnymi psychologami
nie pomagają
ona tkwi w tym błędnym kole już od ponad 4 lat, a może i dłużej
adres e...@w...pl- napiszcie

2. Data: 2003-02-26 09:49:57

Temat: Re: choroby duszy i ciała
Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

Edyta M napisała
> [...]
| nie pomagają
| ona tkwi w tym błędnym kole już od ponad 4 lat, a może i dłużej

Zwróć się do Boga.

Marek

Izaj. 53:4-6
Lecz on nasze choroby nosił, nasze cierpienia wziął na siebie. A my
mniemaliśmy, że jest zraniony, przez Boga zbity i umęczony. Lecz on zraniony
jest za występki nasze, starty za winy nasze. Ukarany został dla naszego
zbawienia, a jego ranami jesteśmy uleczeni. Wszyscy jak owce zbłądziliśmy,
każdy z nas na własną drogę zboczył, a Pan jego dotknął karą za winę nas
wszystkich.

3. Data: 2003-03-01 15:41:31

Od: "Gmitrzak Adrian" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dlugosz" <u...@r...please> wrote in message
> [...]
> każdy z nas na własną drogę zboczył, a Pan jego dotknął karą za winę nas

czekania az manna z nieba zleci. 3eba cos robic z On moze Cie co najwyzej
swpomoc
AG

Poznam
NIEPOKONANI