choroby maciczne, tlumaczenie

1. Data: 2004-07-12 10:59:57

Temat: choroby maciczne, tlumaczenie
Od: "Marcin Gruszecki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow.

Moja znajoma po operacji ginekologicznej i dalszych badaniach, zostala
poinformowana o takich chorobach:

1. Polypus endometrialis
2. Endometrium in stadio secretions
(moglem gdzies zrobic literowke - wiadomo jak pisza lekarze)

Bardzo chciala by wiedziec co to znaczy, co to za choroby, niestety google
nie pomoglo :(

z gory przeogromnie dziekuje,

--
pozdrawiam, Marcin [Gruszecki]
<><><><><><>

2. Data: 2004-07-13 07:14:50

Temat: Re: choroby maciczne, tlumaczenie
Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Polypus endometrialis
> 2. Endometrium in stadio secretions

POszukaj w googlach: endometrioza.
To polska nazwa, najogólniej jest to rozrost błony śluzowej macicy, polip
wywodzący sie niej.

Nie jestem lekarzem tylko pacjentka z podobnym rozpoznaniem.
A.

3. Data: 2004-07-13 17:50:56

Od: "Piotr W. lekarz" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no coz, gratuluje samopoczucia, ciekawą stroną forum dyskusyjnego jest to iż
porad udzielają faktycznie same autorytety w danej dziedzinie.

Polip to polip, endometrioza to endometrioza. dwie różne rzeczy.
proponuję zapytać się swojego ginekologa. Po to jest.

Piotr

4. Data: 2004-07-15 06:56:19

Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

">
> Polip to polip, endometrioza to endometrioza. dwie różne rzeczy.
> proponuję zapytać się swojego ginekologa. Po to jest.

Masz racje w 100%. Gdybym nie zapytala mojego lekarza nie znałabym swojego
rozpoznania. Własnie od niego otrzymalam wyjaśnienie ktore przekazuję. Jesli
wg Ciebie błędne - to pogratulujcie sobie - lekarze.

Pozdrawiam
A.

usuwanie kleszcza - rozne opinie
brzydki zapach z ust??