choroby roślin

1. Data: 2001-05-30 09:19:09

Temat: choroby roślin
Od: "Kraak" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można znaleźć w internecie informacje o chorobach roślin? Najlepiej ze
zdjęciami objawów?

Daga

2. Data: 2001-05-30 11:41:46

Temat: Re: choroby roślin
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kraak wrote:

> Gdzie można znaleźć w internecie informacje o chorobach roślin? Najlepiej ze
> zdjęciami objawów?

W inecie to nie wiem, ale kiedys (pare miehcow temu) w ksiegarniach pokazala sie
ksiazka, ktora byla moim zdaniem bardzo rzetelnie opracowana (nie pytaj o tytul
i autora, bo jej nie pisiadam, a nie pamietam).

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2001-05-30 12:08:12

Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tytul
i autora, bo jej nie pisiadam, a nie pamietam).

Choroby i szkodniki roslin ozdobnych w ogrodzie autor Gottfried Stelzer
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

4. Data: 2001-06-01 11:56:01

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na:
http://iglaki.agrosan.pl/fram.htm
http://www.ogrodnik.pl/choroby/default.asp

--
Edyta Szajnóg

5. Data: 2001-06-07 00:23:09

Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej
> ze

> Choroby i szkodniki roslin ozdobnych w ogrodzie autor Gottfried Stelzer
> Pozdrawiam.
> Boguslaw Radzimierski.

Plus "Ochrona ozdobnych krzewow lisciastcyh" wyd. Plantpress

Pozdrawiam
Andrzej

ogrodzenie
Uprawiajmy wieczorniki!