choroby spowodowane uzależnieniem

1. Data: 2004-03-26 13:51:30

Temat: choroby spowodowane uzależnieniem
Od: "flacha" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Lubinie.przebywam w towarzystwie osób,które wpadły w nałóg
alkoholowy.Od pewnego czasu zaczęli narzekać na choroby ze zdrowiem.Mam takiego
kumpla,który ma wrzody na żołądku spowodowane piciem nalewek po 5 zł.Co mam mu
doradzić on nadal je pije i nawet się nie przejmuje swoim żołądkiem.Doradzcie
mi.

2. Data: 2004-03-29 12:19:25

Temat: Re: choroby spowodowane uzależnieniem
Od: m...@1...pl (m) szukaj wiadomości tego autora

y:

> [...]
> kumpla,który ma wrzody na żołądku spowodowane
> piciem nalewek po 5 zł.Co mam mu
> doradzić on nadal je pije i nawet się nie

a po co mu chcesz doradzac?
To jego zycie jego nałóg i jego wrzody.
Daj sobie spokoj i zajmij sie swoimi sprawami
alkoholikowi nie przemowisz tacy juz są.
A on wczesniej czy pozniej sam sie wezmie za swoj nalog
jesli bedzie mial jeszcze wogole sile.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.uzaleznienia

3. Data: 2004-04-02 06:04:33

Od: "dzaba" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj zgadzam się w 100%. Przykre ale prawdziwe

PILNE- Szukam ośrodka dla siebie
psychoza...
Czy warto pić ?
Pilnie poszukuję