co to jest nałóg

1. Data: 2004-03-26 13:56:08

Temat: co to jest nałóg
Od: "flacha" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem uzależniony od alkoholu.nie wiem jak sobie z tym poradzić?Gdy widzę
alkohol nie mogę się powstrzymać od niewypicia jego.Co mam zrobić?

2. Data: 2004-03-29 12:20:36

Temat: Re: co to jest nałóg
Od: m...@1...pl (m) szukaj wiadomości tego autora

y:

> jestem uzależniony od alkoholu.nie wiem jak sobie
> z tym poradzić?Gdy widzę
> alkohol nie mogę się powstrzymać od niewypicia jego.Co mam zrobić?

Tobie sie tylko wydaje, ze nie mozesz sie powstrzymac.
Sproboj sie powstrzymac i napewno Ci sie uda.
Wszystko zalezy tylko i wylacznie od Ciebie.
Powodzenia,

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.uzaleznienia

3. Data: 2004-04-02 05:51:27

Od: "dzaba" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

m jest w blędzie . Alkoholizm jest chorobą i nie zalezy od silnej woli. Raz
drugi trzeci sie powstrzymasz a pózniej nadrobisz to co nie wypiłeś .
Proponuje przełamać strach i udać sie do jakieś poradni . Skorzysaj tez ze
strony www.anonimowi-alkoholicy.org.pl
Użytkownik "flacha" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> jestem uzależniony od alkoholu.nie wiem jak sobie z tym poradzić?Gdy widzę
> alkohol nie mogę się powstrzymać od niewypicia jego.Co mam zrobić?

choroby spowodowane uzależnieniem
PILNE- Szukam ośrodka dla siebie
psychoza...
Czy warto pić ?