Prośba o pomoc.

1. Data: 2004-03-29 11:49:34

Temat: Prośba o pomoc.
Od: "Adriana" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pisze, gdyz nie moge sobie juz poradzic.
Moj bliski przyjaciel jest uzalezniony od czatow erotycznych.
Zwolnili go z pracy, gdyz rano, po calej nocy czatowania, spoznial sie do pracy.
Wszystko w jego zyciu kreci sie wokol czatow i kontaktow internetowych z
kobietami.
Gdzie powinnam sie zwrocic o profesjonalna pomoc?
Prosze, podajcie mi jakies adresy w Warszawie...

Adriana
n...@w...pl

2. Data: 2004-09-06 23:48:35

Temat: Re: Prośba o pomoc.
Od: Jakub Musiał AKA Ufos <u...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adriana wrote:
> [...]
> kobietami.
> Gdzie powinnam sie zwrocic o profesjonalna pomoc?
> Prosze, podajcie mi jakies adresy w Warszawie...

Jak dla mnie to jest śmieszne... Po co szukać profesjonalnej pomocy dla
kogoś kto nie ma rozeznania w siedzeniu przed komputerem? Nie prościej
byłoby odłączyć Internet tudzież pozbyć się komputera?

Pozdrawiam, Jakub Musiał.

3. Data: 2004-10-11 13:21:33

Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kogoś kto nie ma rozeznania w siedzeniu przed komputerem? Nie prościej
> byłoby odłączyć Internet tudzież pozbyć się komputera?

Hymmm, to troche tak samo jak byś kazał np. nałogowemu palaczowi wyrzucić
zapalniczkę. Myslisz, że to pomoże? uzależnienie od internetu jest jak
najbardziej realnym uzależnieniem, przeżyłam je na własnej skórze, a także
obserwując kogoś z mojego bliskiego otoczenia. Nie wystarczy wyłaczyc
internetu, bo szuka się wtedy kafejki netowej, znajomych w domu kktorych
jest sale lacze itd. Nie takie to proste jak ci sie wydaje.
Pozrawiam
Jag

co to jest nałóg
choroby spowodowane uzależnieniem