ku pokrzepieniu

1. Data: 2004-03-29 12:11:54

Temat: ku pokrzepieniu
Od: "Ramonoth" <p...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

34 dni temu przestalem palic po 12 latach. Na razie "zyje" i powiem
szczerze, ze da sie to wytrzymac pomimo tego, ze sytuacji stresowych mi nie
ubylo, a nawet przybylo. Co najwazniejsze z kazdym dniem czuje sie lepiej
fizycznie (no moze poza dolegliwosciami zoladkowymi, ale to ponoc sie czesto
w tej sytuacji zdarza), zanim odstawilem trucizne wymiekalem po niecalej
godzinie biegania za pilka, teraz moge biegac godziny dwie i jeszcze mi
malo. Zatem tym, ktorzy chca na wiosne zrobic dla siebie i innych cos
pozytecznego mowie: "do roboty i powodzenia!" :)

Ram

2. Data: 2004-03-29 23:20:08

Temat: Re: ku pokrzepieniu
Od: Chewie <c...@T...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ramonoth napisał:
> [...]
> malo. Zatem tym, ktorzy chca na wiosne zrobic dla siebie i innych cos
> pozytecznego mowie: "do roboty i powodzenia!" :)

Ale co paliłeś. Papierosy?

Chewie

--
"Oko za oko- i cały świat jest ślepy" Mahatma Gandhi

3. Data: 2004-03-30 06:49:49

Od: "Ramonoth" <p...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chewie <c...@T...k.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c4ac7c$1h53$...@N...K.PL...

> Ale co paliłeś. Papierosy?

Faktycznie, nie napisalem. Jasne, ze papierosy.

Ram

4. Data: 2004-03-30 06:50:38

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 29 Mar 2004 14:11:54 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, Ramonoth
napisal(a):

> mowie: "do roboty i powodzenia!" :)

To ja Tobie życzę powodzenia, bo 34 dni to baaardzo krótki okres czasu! :)

ciągle palący..
--
Logan <3 nova fotka: http://www.logan.31337.pl/
[GG: 3507735] [mail: filip @ echostar.pl]

5. Data: 2004-03-30 09:17:05

Od: "Ramonoth" <p...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Logan <f...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:x4t9hnwxthbi.p3hqvy5dofx3$....@4...net...

> To ja Tobie życzę powodzenia, bo 34 dni to baaardzo krótki okres czasu! :)

Slyszalem, ze dolka mozna spodziewac sie nawet po 3 miesiacach. Prawda to?
Nic to, nie boje sie demona :)
Ram

6. Data: 2004-03-30 10:45:47

Od: "PaPi" <p...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slyszalem, ze dolka mozna spodziewac sie nawet po 3 miesiacach. Prawda to?
> Nic to, nie boje sie demona :)

11 kwietnia beda moje 2 miesiace. Poki co od jakichs 2 tygodni jest troszke
lzej, ale nadal wieczorami mam baaaardzo duza ochote na papierosa. Czytajac
art. w sieci zaluje ze nie wspomagalem sie Zybanem i na poczatku przetrwanie
kilku godzin bylo niezywkle trudne. Trudnymi momentami sa imprezy. Wtedy
bardzo korci zeby zapalic, ja dawalem/daje sobie rade palac marihuane.
Jednego dowiedzialem sie o sobie na pewno - nikotynizm to niezwykle silne
uzaleznienie.

Pozdrawiam

PaPi

7. Data: 2004-03-30 12:28:41

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 30 Mar 2004 11:17:05 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, Ramonoth
napisal(a):

> Slyszalem, ze dolka mozna spodziewac sie nawet po 3 miesiacach. Prawda to?

Nie wiem, nie wytrzymałem dłużej niż miesiąc :P
Ale znajomy po 4 miesiącach przerwy (palił tylko 4 lata) wrócił z dnia na
dzień do paczki dziennie.
Ten nałóg to zabójstwo, cała nadzieja w naszym rządzie i podwyżce cen
papierosów (ponoć od 1 maja PallMall'e za 6,7 - wyczytałem w usenecie) ;)

> Nic to, nie boje sie demona :)

A chyba powinieneś :)
Powodzenia!

8. Data: 2004-04-02 10:58:59

Od: Robert Kamać <r...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c493pt$628$1@opal.futuro.pl> Ramonoth napisa?(a):

Wielkie gratulacje. 21-06-2004 minie 3 lata jak nie pal?.
Pali?em oko?o 9 lat od 0,5 paczki dziennie do 2 (Malboro, Extra mocne
itp.)z ma?ymi przerwami i (setkami postanowie? ?e przestan?). Próbowa?em
metody Silvy (nieskuteczna). Teraz jak na to patrz? to mog? tylko
dzi?kowaae Bogu za uwolnienie - bez Niego bym nie da? rady.
Od 25-05-2003 przesta?em piae a wcze?niej nie mog?em sobie tego wyobraziae
by nie wypiae na jakiej? imprezie. To te? dzi?ki Bogu, ?e mnie uwolni? od
alkoholu W maju 2003 podpisa?em KWC cz?onkowsk? z czego bardzo si?
ciesz? i wiem ?e dzi?ki temu otrzymuj? si?? by wytrzymaae bez ETOH.
Pozdrawiam i ?ycz? wytrwa?o?ci
Robert

9. Data: 2004-04-02 11:36:59

Od: "marcin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramonoth" <p...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> malo. Zatem tym, ktorzy chca na wiosne zrobic dla siebie i innych cos
> pozytecznego mowie: "do roboty i powodzenia!" :)

Witam,
moj Tata palil kilkanascie lat radomskie bez filtra
i rzucil jednego dnia tez juz wiele lat temu,
udalo sie. Zycze powodzenia, jezeli sie nie uda,
to jest to wina wlasnej slabosci.
Wiec trzeba byc kfardym a nie mientkim :-)

pozdrawiam
marcin

Prośba o pomoc.
co to jest nałóg