chrapanie dziecka

następny post »
Data: 2001-01-30 11:23:16
Temat: chrapanie dziecka
Od: "Aneta" <j...@f...onet.pl>

Witam wszystkich . Mam synka 4 ro letniego który w ub. piątek 26.01. miał
wycinany 3 migdał z powodu lekkiego przytępienia słuchu i chrapania. Miałam
nadzieje że po tym zabiegu będzie mógł sypiać spokojnie ale niestety w
dalszym ciągu ma problemy z oddychaniem w nocy. Bardzo chrapie - wręcz dusi
się podczas snu, oddychając nosem (sam nosek jest drożny). Mam w związku z
tym pytanie do grupy jak długo po zabiegu mogą utrzymywać się te objawy.
Może jest inna przyczyna chrapania ? Bardzo proszę o radę bo jestem już
wykończona czuwaniem po nocach, przekładania go z boku na bok a on sam
budzeniem i bezdechem.

Pozdrowienia,

Aneta
Katowice