chrom organiczny, L-Karnityna

1. Data: 2003-06-18 09:33:07

Temat: chrom organiczny, L-Karnityna
Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś z Was zażywa chrom organiczny? Jakich efektów stosując dietę i
zażywając go mogę się spodziewać?
Podobne pytanie dotyczące L-Karnityny, czy to prawda, że aby były widoczne
efekty w traceniu tkanki tłuszczowej, należy intensywnie ćwiczyć? czy rower
jest wystarczającym wysiłkiem? bo na typowe ćwiczenia fizyczne, rzadko kiedy
mam siłę i ochotę :(

Pozdrawiam,
Aurore

2. Data: 2003-06-18 10:42:00

Temat: Re: chrom organiczny, L-Karnityna
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>czy ktoś z Was zażywa chrom organiczny? Jakich efektów stosując dietę i
>zażywając go mogę się spodziewać?

Ja :)
Od jakichs 2 miesiecy. Nie stosowalam zadnej szczegolnej diety, ale chrom
stabilizuje poziom glukozy we krwi i nie masz naglych zachcianek na cos
slodkiego. Przynajmniej u mnie tak dziala.
Zazywam nie ze wzgledu na odchudzanie, ale postepujaca prochnice ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2003-06-18 12:44:06

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Podobne pytanie dotyczące L-Karnityny, czy to prawda, że aby były widoczne
> efekty w traceniu tkanki tłuszczowej, należy intensywnie ćwiczyć? czy

Witaj, ja od niedawna zażywam L-Karnitynę (tą z dodatkiem chromu).Biorę ją
niereguralnie, w zależności od tego jak często wychodzę na rowerek.
Właściwie do tej pory zużyłam ok. 8-10 tabletek, najczęściej przed jazdą na
rowerze i z dwa razy przed jazdą konną. Na tym rowerku przejezdzam bardzi
rozne dystanse, ale najdluzszy do tej pory mial ok. 15 km, takie krótsze to
po 5 :) Nie stosuję żadnej specjalnej diety, ochota na słodycze nie
zmniejszyła się (a więc chrom jako suplement L-Karnityny nie zadziałał -
chociaż może biorę go za krótko? nieregularnie?), ale schudłam 2-3 kg.

L-karnityna ma wielu przeciwników, ale nawet oni przyznają, że karnityna
_motywuje_ do większej aktywności ruchowej :))))

W każdym razie po skończeniu tego pudełka karnityny, kupuję następne :))))

Na pewno znana Ci jest też strona wizażu, zajrzyj na nią i poszukaj - jest
artykuł o karnitynie i chromie.

pozdrawiam i powodzenia :)
Kasia

P.S. A jaka byłam zła kiedy zapomnialam jej zażyć i poszłam na rower! Eh...

4. Data: 2003-06-18 20:13:09

Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi.Pozdrawiam,
Aurore

5. Data: 2003-06-18 21:56:05

Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aurore wrote:

> Podobne pytanie dotyczące L-Karnityny, czy to prawda, że aby były widoczne
> efekty w traceniu tkanki tłuszczowej, należy intensywnie ćwiczyć?

Nie trzeba intensywnie cwiczyc , wystarczy 60-70 % HRMAX , wazny jest
czas poswiecony na trening .
Co do l-karnityny , to pewne jest tylko - ze skutecznie odchudza
.. ale portfel - za oszczedzone pieniadze proponuje jakas modra
inwestycje , np sprzet, buty i ciuchy - tez motywuja :-)

Proto

6. Data: 2003-06-19 06:00:32

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Co do l-karnityny , to pewne jest tylko - ze skutecznie odchudza
> .. ale portfel - za oszczedzone pieniadze proponuje jakas modra
> inwestycje , np sprzet, buty i ciuchy - tez motywuja :-)

A nie prawda - naukowo udowodniono ze jedynymi ssakami na ktore dziala l-
karnityna sa ... koty %-)
Wiec jakby ktos grubego kotka chcial odchudzic to moze go wspomagac... Jesli
idzie o ludzi, to najkrocej mowiac nie dziala, a jesli sie zagleboac w sprawe
to ktos gdzies slyszal ze u znajomego kogos podzialalo, ale konieczne sa
konskie dawki - powyzej 1,5 grama na dzien i ze prawdopodobnie bardziej
dziala na zasadzie placebo...
Nikoosia

7. Data: 2003-06-20 11:54:48

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>A nie prawda - naukowo udowodniono ze jedynymi ssakami na ktore dziala l-
>karnityna sa ... koty %-)
>Wiec jakby ktos grubego kotka chcial odchudzic to moze go wspomagac...

O moja mama ma takiego (ojciec podkarmia...) ;)
Wiec jakby co, to podpowiem :)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

sen
Dieta "13"
Dieta w sportach ekstremalnych
Nie ignorujcie mojego serka:))) prooooszeee
[MM]rosolek