chrostki na zoledziu

1. Data: 2002-10-08 09:20:46

Temat: chrostki na zoledziu
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy malutkie "chrostki", podobne do gesiej skorki, na zoledziu, to jest
normalne? Maja one taki sam kolor jak zoladz, ale cala powierzchnia, na ktorej
sa jest lekko zaczerwieniona. Nie piecze i nie boli. Czy to jest zwykle
podraznienie?
ret

2. Data: 2002-10-10 09:51:56

Temat: Re: chrostki na zoledziu
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

teĹź to mam...
lekarz powiedział ze to nic groznego...
ale czekam na jakies sugestie

<3...@n...onet.pl>...

3. Data: 2002-10-10 10:07:30

Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ze strony durex.pl ;)

Od dluzszego czasu mam na czlonku i w okolicy zoledzi male, biale krostki.
Nie powoduja one zadnego swedzenia ani bólu, nie krwawia. Czy te "twory" sa
naturalne czy sa objawem jakiejs choroby? Musze nadmienic, iz nie mialem
nigdy zadnych kontaktów seksualnych.

Sa to gruczoly naturalnie wystepujace w rowku podzolednym. U czesci mezczyzn
sa one bardziej widoczne. Choc moga powodowac pewne problemy we wspólzyciu,
szczególnie z nowymi partnerkami, poniewaz sugeruja chorobe weneryczna, to
jednak nie sa zakazne i nigdy nie powoduja dolegliwosci. Mimo, ze nie
wygladaja one zbyt estetycznie, niestety nie ma specjalnie mozliwosci ich
usuniecia. Musisz sie do nich przyzwyczaic, sa czescia Ciebie.

4. Data: 2002-10-10 10:35:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Oct 2002, marqz wrote:

> lekarz powiedział ze to nic groznego...