chudnę na oko a nie na wagę!

1. Data: 2003-06-02 06:44:27

Temat: chudnę na oko a nie na wagę!
Od: "Darpola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

stosuję dietę Montigniaca
nie jem prakycznie wogóle węglowodanów
nawet jest bardziej zaostrzona
i jaki efekt
spadłam z 2-3 kg
i mam teraz 65 kg przy 173 cm wzrotu
i waga ani ruszy dalej w dół :(

jednoczesnie widac efekty wizualne
brak brzucha i cały kropus mi zeszczuplał, piersi też ;)
tak jakbym stopiła w sobie tłuszcz, który niewiele waży???!!!

--
Darpola Agromax

2. Data: 2003-06-02 07:17:40

Temat: Re: chudnę na oko a nie na wagę!
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darpola" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brak brzucha i cały kropus mi zeszczuplał, piersi też ;)
> tak jakbym stopiła w sobie tłuszcz, który niewiele waży???!!!

Bardzo podobne objawy mialam. Waga najpier spadla "namacalnie" - 5 kg, a
pozniej czulam i widzialam (glownie po rzeczach) ze schudlam. Po 2 miesiachc
waga lekko drgnela i schudlam 2 kg. Od tamtej pory wage mam ustabiliozwana i
mimo bycia dalej na MM w I fazie waga stoi juz dobre kilka miesiecy.
Wydaje mi sie, ze organanizm po prostu osiagnal dla siebie idealna wage i
nie mam co liczyc na dalsza utrate wagi.

Trzymaj sie i nie poddawaj - a twoja waga IMHO jest jak najbardziej na
miejscu :)

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

3. Data: 2003-06-02 08:22:51

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie, ze organanizm po prostu osiagnal dla siebie idealna wage i
> nie mam co liczyc na dalsza utrate wagi.

Witam
Ustabilizowanie się wagi to pewnie wynik równowagi przy danym poziomie
dostarczanych kalorii ale nie koniecznie wagi optymalnej. Może jecie za dużo,
bo ta waga wydaje mi się zbyt duża?
Mam natomiast wątpliwości co do całkowitego zrezygnowania ze skrobii. Nie wiem
czy zabiorą głos w tej sprawie eksperci, ale chyba jednak powinnas jeść
skrobię, choćby pełnoziarnisty chleb czy pełne płatki zbożowe. Myślę, że
całkowita rezygnacja ze skrobii i przejście na dietę białkowo - warzywną
to "przedobrzenie" które nie jest korzystne dla organizmu.
Pozdrawiam wątpiąco
Julita

4. Data: 2003-06-02 08:45:13

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całkowita rezygnacja ze skrobii i przejście na dietę białkowo - warzywną
> to "przedobrzenie" które nie jest korzystne dla organizmu.

to prawda chudniesz dzieki jedzeniu duzej ilosci weglowodanow o niskim Ig.

Strzel sobie czasem miske soczewicy i powinno byc OK.

musta

5. Data: 2003-06-04 06:52:08

Temat: Odp: chudnę na oko a nie na wagę!
Od: "Darpola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w sumie moja sytuacja jest skomplikowana, bo:
1. problemy z przemianą materii
2. problemy z układem moczowym
3. wage mam zepsutą, taka wskaźnikowa, którą trzeba za każdym razem
podregulowywać

kurtka wodna

słyszałam że nerki siadaja gdy nie je sie węglowodanów....
a poza tym chyba powinnam robić sobie lewatywy wg wskazań Tombaka

Głodówka-witaminy
przepraszam - to tylko proba!!
chipsy jablkowe
Indeks IG mięsa